• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag backsnipen os troepen

DeletedUser

Gast
Dit is de situatie:

Iemand valt mij aan met vuurschepen, koloschip en een paar slingeraars. Ik heb mijn aanvallende troepen bij mijn buurstad geplaatst.
Ik kan de aanval snipen door met mijn biremen ervoor te liggen, alleen dan heb ik meer verliezen dan wanneer ik de aanval backsnipe met mijn vuurschepen, omdat de tegenstander helemaal geen ondersteuning stuurt na de aanval met het koloschip.

Wat gebeurt er, zodra de overname is gestart, met mijn aanvallende troepen die ik heb geplaatst bij mijn buurstad?

Ik heb een paar discussies gelezen dat die dood gaan en dat ik hier een award voor krijg, maar bij deze discussies hebben ze het over nadat de overname is gelukt maar ik bedoel dus de situatie tijdens de overname. Kan ik die aanvallende troepen nog bijvoorbeeld besturen vanuit de agora?
 

Gollum Returns

Manticore
Je kan ze idd nog terug trekken tot de seconde voordat de kolo land, daarna moet je dus lief aan je buurman vragen of die ze terug wilt sturen.
 

DeletedUser

Gast
Oké bedankt! Dan denk ik dat mijn vraag beantwoord is :p
 

DeletedUser23789

Gast
Er is nog een mogelijkheid om de troepen alsnog terug te trekken, hoewel de thuisstad wordt veroverd. Je gaat naar een andere stad van jezelf en opent het ondersteunvenster van de stad waar je troepen staan. Onderaan het venster vindt je jouw troepen in die stad. Door op het icoontje rechts van de troepen te klikken, krijg je een overzicht waarin je alle troepen kunt zien en (per stad) kunt terugtrekken. Om dit iets te verduidelijken kun je onderstaande afbeelding bekijken.
http://i58.tinypic.com/icmq8m.png

NB: Op de afbeelding wordt de Grepolis Converter gebruikt, daardoor kan de afbeelding afwijken van wat je zelf te zien krijgt. Op de afbeelding is de bestuurder actief, maar niet nodig. Bovenstaande kan dus ook zonder bestuurder.
 

DeletedUser

Gast
Er is nog een mogelijkheid om de troepen alsnog terug te trekken, hoewel de thuisstad wordt veroverd. Je gaat naar een andere stad van jezelf en opent het ondersteunvenster van de stad waar je troepen staan. Onderaan het venster vindt je jouw troepen in die stad. Door op het icoontje rechts van de troepen te klikken, krijg je een overzicht waarin je alle troepen kunt zien en (per stad) kunt terugtrekken. Om dit iets te verduidelijken kun je onderstaande afbeelding bekijken.
http://i58.tinypic.com/icmq8m.png

NB: Op de afbeelding wordt de Grepolis Converter gebruikt, daardoor kan de afbeelding afwijken van wat je zelf te zien krijgt. Op de afbeelding is de bestuurder actief, maar niet nodig. Bovenstaande kan dus ook zonder bestuurder.

Kijk, die had ik nog niet gezien!! Bedankt!
 

DeletedUser5716

Gast
Misschien moeten ze daar ook een anti-timing op zetten het retour sturen van troepen 8-)
 
Bovenaan