AW: Bang voor de Dood
Nee, ik bedoel
ik voel alsof ik niet doodkan
heb 2 BDE gehad, (BijnaDoodErvaringen) wil die best vertellen,
alleen ben niet gestorven
Verder bedoel ik: ik heb het gevoel dat ik niet dood kan
dat het niet bestaat, zeg maar
ik bedoel: in eens, ben je weg, dat kan toch bijna niet?
ik kan me niet voorstellen dat mijn leven ooit gaat eindigen,
heb zelf eigenlijk pas 1 keer een dood persoon gezien namelijk de oma van mijn moeder, die was 94 jaar, en een paar maanden geleden de andere oma van 97 heb ik helaas niet bijkunnen zijn vanwege examens...
Ik geloof in reincarnatie
reincarnatie is bewezen, ik geloof er dan ook in, als iets doodgaat zal het voortbestaan in andere levensvormen, zoals schimmels en bacterieën en later weer planten, tot weer dieren
het probleem hier mee is dat je je vorge levens niet kan herrinneren( de meeste niet ) dus leef je maar 1x
reincarnatie zoals svennieboys dat zecht hoeft niet persee met je ziel te zijn, ik denk eigenlijk dat hij het wel bedoelde maar dat is bijzaak
wat ik denk over de dood?
de dood bestaat niet, je kunt wel dood zijn, maar dat is dan een bijvoegelijk naamwoord
je kunt niet doodgaan door ouderdom, of niet voor zover bekent, mensen sterven nu vaak omdat een pebaald deel van het lichaam niet meer goed functioneerd en ervoor zorgt dat de 3 belangrijkste organen, hersenen, hart en longen, niet meer goed functioneren,
dit kan een direct gevolg of een indirect gevolg zijn.
ben ik bang voor de dood?
nee, ik zie de dood wel als een einde, maar ook voor een begin, ondanks dat ik niet geloof in een god, of dit in iedergeval niet zeker weet het is het einde voor mijn persoon, maar er zullen bij mijn dood nog genoeg anderen op de wereld rondlopen, tenzij de wereld natuurlijk vergaat maar dan hoop ik dat ergens in het universum waar ik ook erg in geloof soort gelijke wezens zullen ontstaan,