• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bang voor de Dood

DeletedUser

Gast
AW: Bang voor de Dood

die is idd heel goed:)

ik ben niet bang voor de dood, maar het sterven.
(nu we toch al over een minder onderwerp praten) mij lijkt verdrinking het ergste, en dan nog wel onder het ijs of in een auto of bus, weten dat er een uitgang is, en dan wel zo dichtbij, en toch kan je er niet bij...

DeletedUser

Gast

Ik hoop dat ik rustvol sterf in mijn slaap.
Als je van een gebouw valt en je raakt de grond ben je (meestal) op slag dood.
Maar de weg van top tot grond duurt lang , je weet dan dat je gaat sterven , dat is vreselijk.

DeletedUser

Gast

persoonlijk lijkt mij (nu we er toch dieper in gaan:p) het ernstig gewond raken en ervan in een ziekenhuis overleiden ook erg, de hele tijd pijn... nee, laat mij maar net als Crezum lekker in slaap vallen

DeletedUser6513

Gast

laat mij maar niet verdrinken of stikken dat zijn blijkbaar de meest pijnlijke doodsoorzaken.
gewoon doodgaan in mn slaap

DeletedUser

Gast

3 jaar geleden was ik nog bang om dood te gaan, daar had ik toen nachtmerries over. Na wat dingen die waren gebeurd, met ik niet meer bang om dood te gaan, maar des te banger om de dood van andere mensen tegen te maken.

Daar kan ik gewoon niet tegen, iemand waarvan je houdt, dat die dood gaat. Das eigenlijk mijn enige echte angst op het moment.

Over doodgaan zelf. Als ik mocht kiezen, zou ik kiezen voor een snelle, en nagenoeg pijnloze dood. Van een gebouw af vallen, valt nog wel mee. 1 minuut angst, en dan ben je dood.

Verdrinken wordt al erger, maar lijkt me ook nog niet het ergste. Zo lang duurt het nog niet, hoewel het me wel eng lijkt om onder het ijs vast te zitten.

Verbranden of verstikken in rook, wordt nog erger. Lijkt me echt compleet eng. Maar dat vooral als je in een flat woont ofzo, dan heb je de kans tussen springen of verbranden/verstikken. In een gebouw met 2 verdiepingen, heb je nog een kansje door te springen.

Het ergste lijkt me toch echt wel doodgemarteld worden, alleen de kans dat dat gebeurt, is wel klein lijkt mij.
Of levend opgegeten worden door een witte haai of een poema/tijger ofzo. Alleen in nederland en belgie is dat bijna 0% kans.

Een erge ziekte hebben, lijkt me nou weer meevallen, het is namelijk langzaam, maar niet zo plotseling. Je weet dat je dood zal gaan op zo'n moment, en dan heb je nog genoeg tijd om alles te regelen etc.

DeletedUser2057

Gast

3 jaar geleden was ik nog bang om dood te gaan, daar had ik toen nachtmerries over. Na wat dingen die waren gebeurd, met ik niet meer bang om dood te gaan, maar des te banger om de dood van andere mensen tegen te maken.

Daar kan ik gewoon niet tegen, iemand waarvan je houdt, dat die dood gaat. Das eigenlijk mijn enige echte angst op het moment.

Over doodgaan zelf. Als ik mocht kiezen, zou ik kiezen voor een snelle, en nagenoeg pijnloze dood. Van een gebouw af vallen, valt nog wel mee. 1 minuut angst, en dan ben je dood.

Verdrinken wordt al erger, maar lijkt me ook nog niet het ergste. Zo lang duurt het nog niet, hoewel het me wel eng lijkt om onder het ijs vast te zitten.

Verbranden of verstikken in rook, wordt nog erger. Lijkt me echt compleet eng. Maar dat vooral als je in een flat woont ofzo, dan heb je de kans tussen springen of verbranden/verstikken. In een gebouw met 2 verdiepingen, heb je nog een kansje door te springen.

Het ergste lijkt me toch echt wel doodgemarteld worden, alleen de kans dat dat gebeurt, is wel klein lijkt mij.
Of levend opgegeten worden door een witte haai of een poema/tijger ofzo. Alleen in nederland en belgie is dat bijna 0% kans.

Een erge ziekte hebben, lijkt me nou weer meevallen, het is namelijk langzaam, maar niet zo plotseling. Je weet dat je dood zal gaan op zo'n moment, en dan heb je nog genoeg tijd om alles te regelen etc.

een witte haai zal je nooit opeten, jij bent geen prooi voor hem, alleen een taaie vervelende op een zeehond lijkende idioot, een poema bijt je in je nek, een keer hap en je voelt niks meer8-)

DeletedUser

Gast

Wat je zegt is fout, want een haai, kan je aanvallen, en je ledematen er af rukken en mischien eten.

Een poema, die kan je erg verwonden door in je huid te krabben, en als die jouw in de nek toch bijt, dan stik je want dit is zijn bedoeling ook.

DeletedUser2057

Gast

Wat je zegt is fout, want een haai, kan je aanvallen, en je ledematen er af rukken en mischien eten.

Een poema, die kan je erg verwonden door in je huid te krabben, en als die jouw in de nek toch bijt, dan stik je want dit is zijn bedoeling ook.

hij zal vast je ledematen eraf rukken, maar het is zijn bedoeling niet je op te eten, er worden idd vaak ledematen in haaien gevonden, maar nooit volledige lijken, de haai heeft na een hapje om te proeven wel door dat je geen prooi bent:p

een poema kan je idd erg verwonden door te krabben, maar dat is niet direct dodelijk;), en het is zijn bedoeling je nek te breken, alleen bij grote prooien gaat hij voor de keel

DeletedUser

Gast

Met de haai zijn we eens vind ik, de poema daar dacht ik dat hij je probeert te laten stikken heb ik gelezen, maar je hebt gelijk denk ik.

Is het niet pijnlijk om te sterven doordat een auto tegen je botst.

DeletedUser2057

Gast

Met de haai zijn we eens vind ik, de poema daar dacht ik dat hij je probeert te laten stikken heb ik gelezen, maar je hebt gelijk denk ik.

Is het niet pijnlijk om te sterven doordat een auto tegen je botst.

ligt eraan, of je direct sterft of nog een uur ligt te creperen door inwendige bloedingen:O

DeletedUser

Gast

Wat mij erg lijkt, is in een grafkist onder de grond ligt en dan langzaam sterft..
Dit is wel eens echt gebeurd volgens mij.

DeletedUser1996

Gast

ik ben alleen bang om gruwelijk dood te gaan zoals verdrinken of verbranden

DeletedUser

Gast

Wat mij erg lijkt, is in een grafkist onder de grond ligt en dan langzaam sterft..

Heb ik vaak in films gezien, dat is echt rot.

Wat nog erg is, is dat je iets zeer giftig drinkt dat veel zuur bevat, net zoals een rusische componist dat deed als zelfmoord door van een rivier te drinken dat chemische spullen bevat.

DeletedUser2057

Gast

Heb ik vaak in films gezien, dat is echt rot.

Wat nog erg is, is dat je iets zeer giftig drinkt dat veel zuur bevat, net zoals een rusische componist dat deed als zelfmoord door van een rivier te drinken dat chemische spullen bevat.

als je toch zonodig zelfmoord moet plegen kun je het maar beter spectaculair doen nietwaar?

DeletedUser

Gast

Ze hebben laatst een hele film gemaakt over dit idee... tis maar wat je leuk vindt om te kijken.

Bovenaan