• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

BBCodes overzetten in Phpbb Forum

  • Topicstarter DeletedUser17840
  • Startdatum

DeletedUser17840

Gast
Hoi allemaal,

Ik heb voor onze alliantie een subforum opgezet zodat we het alliantie forum een beetje overzichtelijk kunnen houden
en dat er niet zomaar van alles en nog wat word aangemaakt.
Maar goed ook in het Subforum heb je het over grepolis en over je stadje en is het toch wel handig als je er gewoon op kunt klikken en door kunt gaan naar het spel zonder al te moeilijk te hoeven doen

Dus mijn vraag was hoe kan ik de BBcodes in mijn phpbb board voeren zodat ik het onze leden gemakkelijk kan maken?

Iemand tips en oplossingen hiervoor?

Groetjes
Rina
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij is het niet mogelijk via een extern forum in-game een stad te openen.
 

rbm007

Hopliet
Sinds versie 2.0 is dat niet meer mogelijk. Overigens vraag ik me af waarom je een apart forum zo maken naast het forum in-game. Als daar teveel op wordt gepost, dan moet je betere regels maken voor het gebruik van het forum. Succes!
 

DeletedUser15440

Gast
Nou, wil je rapporten ergens zetten als je een topic start, maar die rapporten zijn van een ander, (moet je natuurlijk wel contact mee hebben) je vraagt om de bb-code, maar dan zet je halverwege een spatie, je plakt het in je topic, je haalt de spatie weg, en de bb-code werkt
 

DeletedUser

Gast
Die bb code werkt dus niet op een extern phpbb forum. Wel op het interne forum. Het enige wat je kan doen zijn screenshotjes maken, uploaden, en die dan gebruiken om de rapportjes te laten zien. Dorpen, allianties en spelers kan je niet met bb codes aanduiden.
 
Bovenaan