• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Be A Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20418

Gast
Be A Manager

Nu is het dan toch echt tijd voor het eerste seizoen. Het zal dan wel een testseizoen zijn, maar de managers zullen hun uiterste best doen om het kampioenschap en de beker op hun naam te schrijven!

De regels zijn hier te vinden: http://forum.nl.grepolis.com/showthread.php?30850-Concept-Be-A-Manager

Dit seizoen zal een losstaand seizoen zijn. Dit betekend dat een eventueel nieuw seizoen niet een vervolg zal zijn op deze.
Dit seizoen is tevens een test-seizoen, en het eerste seizoen dat ooit gespeeld wordt. Ik kan niet garanderen dat alles perfect zal verlopen, en alle feedback is dus welkom!

Inschrijvingen (limiet van 16):
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

De deadline voor de inschrijvingen is dinsdag 20:00.

Voor die tijd wil ik ook een lijst doorkrijgen van elke speler met daarin de spelers waarmee ze het spel willen beginnen. Het gaat er om dat je per speler zijn sterrenaantal, en positie doorgeeft. In totaal heb je 25 miljoen te besteden. Elke ster kost 1 miljoen, en je kunt maximaal een 3-sterren speler kopen. Je hoeft niet alle 25 miljoen uit te geven. Dit lijstje gewoon in mn inbox, of in mn skype. (Wel even met je forumnaam er achter als je het via skype stuurt)

Hou er rekening mee dat er altijd 10 spelers opgesteld moeten worden (exclusief keeper). Wanneer je niet genoeg spelers op kunt stellen, zal je op een positie (aanval, middenveld of verdediging) naar keuze een aftrek van 3 sterren krijgen. Wanneer je geen spelers op de bank hebt tijdens een wedstrijd, zal er bij een blessure geen nieuwe speler het veld in kunnen komen, en is je team minder sterk!

Dinsdag 20:00 zal het speelschema bekend worden, en zullen de eerste speler en wedstrijdgebeurtenis op de veiling gezet worden. Woensdag 20:00 zullen de eerste wedstrijden gespeeld worden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20418

Gast
Vergeten jullie niet een team door te sturen? Ik wil dan weten hoeveel aanvallers, middenvelder en verdedigers je wilt in je team, en hoeveel sterren deze spelers hebben
 

DeletedUser20418

Gast
Sorry, maar aangezien ik nogsteeds van 0 spelers een team heb gekregen, denk ik dat dit spel niet levensvatbaar is. Ik ga kijken hoe het tw forum hier op reageert, eventueel kunnen de spelers die het spel heel graag willen spelen naar het tw forum komen
 

DeletedUser23053

Gast
Vergeten jullie niet een team door te sturen? Ik wil dan weten hoeveel aanvallers, middenvelder en verdedigers je wilt in je team, en hoeveel sterren deze spelers hebben

Sorry, maar aangezien ik nogsteeds van 0 spelers een team heb gekregen, denk ik dat dit spel niet levensvatbaar is. Ik ga kijken hoe het tw forum hier op reageert, eventueel kunnen de spelers die het spel heel graag willen spelen naar het tw forum komen

Excuus excuus, ik had dat hele bericht gemist!
Maar lijkt me idd een betere optie voor TW forum ;)
 

DeletedUser20542

Gast
Zet er op TW misschien ook bij dat we een formatie moeten hebben. Straks krijg je weer hetzelfde.
 

DeletedUser20418

Gast
Het stond er hier volgensmij ook bij ;)

Maar ik stuur daar iedereen wel ff een privebericht, dat werkt denk ik beter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan