• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen Bedrijfsnaam en bedrijfslogo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Dames en heren,

Ik kreeg als tip om hier een te gaan buurten als het om creativiteit gaat.
Door omstandigheden zit ik momenteel in een loopt mijn dienstverband bij mijn huidige werkgever ten einde.

Gezien de huidige markt en mijn kennis ben in voornemens om een B.V. of als ZZP verder te gaan.
Wat voor mij in deze fase erg moeilijk blijkt te zijn zijn de volgende twee zaken:

- een pakkende bedrijfsnaam;
- een bedrijfslogo;
- achtergrond website.

Nu heb ik de meest voor de hand liggende, nl. mijn naam, maar dat vind ik niets zeker als het een B.V. wordt, waarmee ik wil gaan groeien.
Wie durft het aan en is creatief genoeg om met ideeen te komen?
Indien ik echt uit mijn stekker ga van het voorstel, heb ik er een vergoeding voor over. (daar moeten we dan maar over dealen)

Wat wil ik gaan doen?
- Engineering / projectmanagement in Warmte en gasdistributie en transport;
- Interim managment voor contract management en operationeel management in de energiesector.

Steekwoorden: Sluiter, Finn, Max, Benno, Warmte, Gas, Energie, leidingen, professional, interim, consultancy.....

Heb je meer informatie nodig? Wil je de uitdaging aan? mail me even: desluit@gmail.com
 

DeletedUser

Gast
Hoi,

Ik kan best een site voor je opzetten, maar de .nl/.com etc. moet je wel zelf betalen, dat weet je?
Plaatjes maken etc. kan ik niet helaas.

Groetjes,
Elyas
 

DeletedUser

Gast
We mogen dit soort commericiële diensten niet aanbieden en artwork alleen voor en binnen Grepo mag plaatsvinden, vandaar dat ik dit topic sluit ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan