• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

beloning "harpijen versterking"

DeletedUser22388

Gast
Hallo,

Op de wereld Delos heb ik vannacht in de schervenwinkel de beloning "harpijen versterking" gebruikt (gedurende 4 uren => 3 harpijen per uur).
Nu als ik zojuist aanmeldde heb ik totaal niets staan van harpijen (had ervoor geen, dus zouden er nu 12 moeten zijn), wel zijn 125 scherven weg uit de schervenwinkel.
Ik heb geen aanval gedaan en kan door beginnersbescherming ook niet aangevallen worden, dus waar die naar toe zijn weet ik niet)

Iemand zelfde probleem al eens gehad?
 

DeletedUser22388

Gast
ja genoeg vrije inwoners + als je een beloning krijgt van vb 15hops en je hebt maar 10vrije inwoners ga je toch naar -5

heb sowieso eerste uur van de 4, 3 gekregen. Maar deze morgen waren ze allemaal weg. Staat niet bij verliezen ook als je op muur klikt.
Nergens in een rapport staan ze ook tijdens aanval bandietenkamp, ...
 

DeletedUser27170

Gast
Dat geldt niet voor dit soort spreuken, te weinig inwoners betekend gewoon dat de beloning niet aankomt zolang je niet genoeg vrije inwoners hebt.
 

DeletedUser22388

Gast
wel denk idd niet dat ik er genoeg had voor de volle 4 uur (eerste 2 opdrachten waren wel voor boerendorp).
Maar had sowieso genoeg plaatsen voor eerste uur op te vangen => en eerste boerderijopdracht was sowieso klaar binnen 1u30min (dus kon zeker de eerste 2 uur opvangen van de beloning). maar blijkbaar nu totaal niets van harpijen.
 
Bovenaan