• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag beloning

DeletedUser9749

Gast
goede middag, ik heb een vraag.

ik heb vanochtend een eilandopdracht voltooid en hiervoor zou ik 4 uur lang elk uur 4 zwaardvechters krijgen ( dus 16 in totaal ). ik heb alleen nog niks gehad terwijl ik wel op gebruik heb geklikt en niet op opslaan hij staat ook niet in mijn inventaris. doe ik iets fout? mvg justin
 

DeletedUser9749

Gast
Had je voldoende vrije inwoners?

sorry dat ik niet eerder reageerde. ik denk dat ik niet voldoende inwoners had. ik heb nu elke uur 2 erinys voor 4 uur lanng ingezet. 8 uur later heb ik er maar 4. dit komt jammer genoeg door te weinig boerderijruimte. krijg ik deze alsnog wanneer ik mijn boerderij up? gr justin
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
sorry dat ik niet eerder reageerde. ik denk dat ik niet voldoende inwoners had. ik heb nu elke uur 2 erinys voor 4 uur lanng ingezet. 8 uur later heb ik er maar 4. dit komt jammer genoeg door te weinig boerderijruimte. krijg ik deze alsnog wanneer ik mijn boerderij up? gr justin

Helaas worden de verloren eenheden niet later toegepast zodra je weer voldoende inwoners hebt.
Daarom attenderen wij er vaak op bij gebruik van eenhedenspreuken dat er voldoende inwoners in de stad aanwezig zijn. Anders verlies je de troepen en dat is zonde.

Helaas is dit nu bij jouw van toepassing geweest. Hieraan kunnen wij niks aan veranderen.
 
Bovenaan