• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Deze jochies verdienen gewoon een lange celstraf, wat een idioten.

http://www.youtube.com/watch?v=bxP0VnbHSxE

allez, je weet natuurlijk niet wat die man heeft gedaan, mss was het zijn verdiende loon? je weet nooit ! maar wel zieleg dat je met 7 man op 1 persoon gaat, als ge wilt vechten, vecht dan als een man ! gwn 1 tegen 1 of 1 voor 1 ! en als je dan met 7 bent zijn het wel zwakkelingen als je die 1ne niet knock krijgt ! de man is er nog goed vanaf gekomen, er gebeuren ergere dinges in de wereld en voor vele minder ! bijv vr een sigaret of gewoon weg voor de 'fun' ... heb zo is een filmpje gezien van The Dnepropetrovsk Maniacs ( http://en.wikipedia.org/wiki/Dnepropetrovsk_maniacs ) dat is pas gruwelijk ! iemand had hen wijsgemaakt dat ze geld kregen als ze hun moorden filmden en gingen meteen aan de slag en zaten er tijd terwijl met te lachen ! echte psycho's !!
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Ik weet vrij zeker dat er geen misdrijf is waar als straf op staat "afgetuigd worden door de lokale verspilling van zuurstof terwijl je gefilmd wordt voor op het internet".

Dat soort jochies moet gewoon ter plekke ge-executeerd worden als ze gevonden worden.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Ik weet vrij zeker dat er geen misdrijf is waar als straf op staat "afgetuigd worden door de lokale verspilling van zuurstof terwijl je gefilmd wordt voor op het internet".

Dat soort jochies moet gewoon ter plekke ge-executeerd worden als ze gevonden worden.


Daar ben ik het zeer zeker mee eens.
Afschieten, beginnen in de knieën.
Iemand al verdere info. of deze knullen gevonden zijn?
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Ik kan em niet zien, kan iemand uitleggen wat er in het filmpje gebeurde?
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Het was een filmpje van een groep tuig die een man in elkaar schopte.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Als je voor de doodstraf bent ben je even barbaars als de jongens in deze video.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Niet bepaald. Als je de doodstraf krijgt heb je het verdient. Wat hier gebeurde verdient niemand.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

De doodstraf is eigenlijk hetzelfde als levenslang,
dus waarom hem nog een heel leven in de gevangenis gunnen?
Dat vraag ik mezelf altijd af...
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

hier kan ik zo boos om worden he, hoe zielig ben je als je dit doet. ze moeten bij die mensen de huid eraftrekken en dan een pot zout eroverheen gooien!!
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Getuigt ook wel van het niveau van die gastjes. Wie zet dat dan ook op het internet?

Mogen ze flink aanpakken zulke mensen. Hoe triest kan je zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

/me mompelt iets over verlaging tot hetzelfde niveau.

Natuurlijk is het erg dat mensen zoiets doen, maar dat zegt niet dat je zoiets terug moet doen :O
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

hier kan ik zo boos om worden he, hoe zielig ben je als je dit doet. ze moeten bij die mensen de huid eraftrekken en dan een pot zout eroverheen gooien!!
Wie is hier nou de barbaar?

Maar ik had het filmpje al gezien, maar ik vond t te erg.. Één jongen is al opgepakt volgens mij, dan zal de rest wel volgen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Zucht... doodstraf hoeft niet barbaars te zijn, maar wat Quinn zegt :O
Dat is barbaars.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Niet bepaald. Als je de doodstraf krijgt heb je het verdient. Wat hier gebeurde verdient niemand.
onzin. Op het moment dat doodstraf wordt ingevoerd komt het voor dat mensen onterecht de doodstraf krijgen, iets wat verschrikkelijk is.
De doodstraf is eigenlijk hetzelfde als levenslang,
dus waarom hem nog een heel leven in de gevangenis gunnen?
Dat vraag ik mezelf altijd af...
Hoe bedoel je? In welke zin is de doodstraf hetzelfde?
/me mompelt iets over verlaging tot hetzelfde niveau.

Natuurlijk is het erg dat mensen zoiets doen, maar dat zegt niet dat je zoiets terug moet doen :O

Sluit ik me volledig bij aan.
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

De doodstraf is eigenlijk hetzelfde als levenslang,
dus waarom hem nog een heel leven in de gevangenis gunnen?
Dat vraag ik mezelf altijd af...

ik denk dat heel je leven in de gevangenis wegrotten erger is dan de snelle pijn
 

DeletedUser

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Mensen moeten vooral niet overdrijven. Laat die gastjes héél lang werken en geef hun loon aan die man, dekt niet alles maar zorgt wel voor een mooie en min of meer eerlijke schadevergoeding. Zo gaan ze er over nadenken, doodstraf is in dit geval een tikkeltje overdreven. (Tenzij de man overleden is, maar dacht ik niet hé?)

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik contra-doodstraf ben, in bepaalde gevallen is het duidelijk dat nadenken niet zal helpen en dat die mensen de maatschappij niets, maar dan ook niets, en onder geen enkel beding iets kan bijbrengen.

Deze gastjes, tjah, dat is een geval van stoerdoenerij, ze fokken elkaar op en daar moeten ze voor afzien door al hun luxe af te nemen, ze zullen het wel leren. Indien niet, dan wordt hen gewoon nog meer afgenomen, enz. Ben er van overtuigd dat enkele van deze mannen an sich geen psychopatische neigingen hebben, ze zijn maw nog niet verloren.

Wie voor zo'n mensen al voor doodstraf gaat pleiten draagt niets bij tot de hele doodstraf-discussie. Integendeel, om die reden gaat de doodstraf net niet ingevoerd worden, puur om te voorkomen dat er na verloop van tijd om het minste gedood zou worden. Logisch redeneren hé mensen, komaan.
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Bepaalde mensen zijn gewoon barbaren

Mensen moeten vooral niet overdrijven. Laat die gastjes héél lang werken en geef hun loon aan die man, dekt niet alles maar zorgt wel voor een mooie en min of meer eerlijke schadevergoeding. Zo gaan ze er over nadenken, doodstraf is in dit geval een tikkeltje overdreven. (Tenzij de man overleden is, maar dacht ik niet hé?)

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik contra-doodstraf ben, in bepaalde gevallen is het duidelijk dat nadenken niet zal helpen en dat die mensen de maatschappij niets, maar dan ook niets, en onder geen enkel beding iets kan bijbrengen.

Deze gastjes, tjah, dat is een geval van stoerdoenerij, ze fokken elkaar op en daar moeten ze voor afzien door al hun luxe af te nemen, ze zullen het wel leren. Indien niet, dan wordt hen gewoon nog meer afgenomen, enz. Ben er van overtuigd dat enkele van deze mannen an sich geen psychopatische neigingen hebben, ze zijn maw nog niet verloren.

Wie voor zo'n mensen al voor doodstraf gaat pleiten draagt niets bij tot de hele doodstraf-discussie. Integendeel, om die reden gaat de doodstraf net niet ingevoerd worden, puur om te voorkomen dat er na verloop van tijd om het minste gedood zou worden. Logisch redeneren hé mensen, komaan.
eens, behalve dat doodstraf-gedeelte, doodstraf is per definitie fout.
 
Bovenaan