• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Berispingen & waarschuwingen

DeletedUser22289

Gast
Ik vroeg me af waar je je waarschuwingen en berispingen kunt zien op dit forum? zo kan ik zien wanneer ik me even koest moet houden.
 

DeletedUser20842

Gast
Volgens mij hebben ze liever dat jij je altijd koest houdt hihi. Grapje natuurlijk!
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Dat is helaas niet meer zichtbaar voor je. De enige briljante tip die ik je natuurlijk alleen maar mee kan geven is je gewoon altijd gedragen. ;)
 

DeletedUser26399

Gast
Dat is helaas niet meer zichtbaar voor je. De enige briljante tip die ik je natuurlijk alleen maar mee kan geven is je gewoon altijd gedragen. ;)

Je kreeg toch een bericht, zo kan je het toch bijhouden
 

DeletedUser22289

Gast
Dat is helaas niet meer zichtbaar voor je. De enige briljante tip die ik je natuurlijk alleen maar mee kan geven is je gewoon altijd gedragen. ;)

Ik gedraag me altijd :p Maar even serieus kan dit niet terug worden ingevoegd?
 

DeletedUser22289

Gast
Nog een bijhorende vraag, wordt er duidelijk weergeven wanneer je een waarschuwing krijgt & dergelijke of is het verwijderen om een bepaalde reden ook een waarschuwing?
 

DeletedUser27202

Gast
Ben ook wel benieuwd, geen hele transparante manier van werken dit

Gr Ronnie
 

DeletedUser24074

Gast
In principe kent iedereen de forum regels wel, via pm een waarschuwing brengt eigenlijk meer problemen mee dan het goed doet.
 
Bovenaan