• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd Bevestigingsdialoog bij terugtrekken Kolonisatieschip

Dialoog invoeren ?

• Ja!

Stemmen: 19 79,2%
  • Nee!

Stemmen: 5 20,8%

• Totaal aantal stemmers
    24
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Voorstel
Wanneer je op een belegeringswereld een belegering hebt lopen en je wilt in de agora je kolonisatieschip uit de stad terugtrekken die je belegert zou het handig zijn als er een bevestigingsdialoog komt waar je dan moet aanduiden of je het echt wel wilt.

Details
Ik denk niet dat er veel details zijn.

Misbruikpreventie

Niet mogelijk.

Plaatjes/voorbeelden
De gewone bevestigingsdialoog zou voldoende zijn als je je kolonisatieschip wilt terugtrekken.

Samenvatting
Dit idee zou handig zijn om te voorkomen dat je per ongeluk kolo's terugtrekt (zeker niet zojuist gebeurt bij mij :p)

Laatste checklist
Is je idee niet al eerder voorgesteld? Heb je de zoekfunctie gebruikt? Toch niet dat ik het vond
Is je idee haalbaar? Brengt het niet een te grote verandering toe aan het spel? Is makkelijk haalbaar denk ik

Jaspenia

Mentor
Voor

Het schijnt dat sommigen daar namelijk foutjes mee kunnen maken en dan kan je net voor het einde van de belegering per ongeluk je kolo opeens weer weghalen als een stad eigenlijk al zo goed als binnen was. Dat zou natuurlijk heel vervelend zijn, dus fijn dat je probeert te voorkomen dat dit ooit gebeurt Kobe!

Moet er niet aan denken dat het mij ooit gebeurt:p

SignLady

Winnaar Adventswedstrijd 2015
Uiteraard voor. Soms klik je gewoon net verkeerd :s

Maaruh, dat is mij nog nooit gebeurt hoor!11!!!!1!!

Voor

Omdat Kobe mij vroeg om even voor te zijn, volgens mij probeert hij gewoon te verbergen dat hij een noobje is ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.