• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beweegsysteem map

DeletedUser

Gast
Hallo,

Ik ben na een pauze van 2 jaar weer gestart met het spelen van Grepolis en wat me meteen opvalt is het besturngssysteem (of hoe je het ook wilt noemen) op de map.
Het duurt me 10 minuten om mijn boerendorp te selecteren en ik vind het heel irritant.
Laat me weten wat jullie ervan vinden, dan kan de staff er misschien iets aan doen.

Torpedo2001
 

DeletedUser

Gast
Nee, als ik mijn muis beweeg beweegt de map mee, ik kan maar en bepaald gebied bekijken.
 

DeletedUser

Gast
Kan je misschien iets verduidelijken? Want het lijkt alsof je 2 problemen hebt. 1 dat je niet kan opeisen en 1 dat als je de muis beweegt dat het beeld dan meebeweegt.
 

DeletedUser

Gast
Dan heb je waarschijnlijk klikvergrendeling aanstaan bij de eigenschappen van de muis (configuratiescherm).
 

DeletedUser

Gast
Nou nee, het probleem is is dat ik als ik mijn muis beweeg mijn beeldscherm ook beweeg en daardoor duurt het heel erg lang om een boerendorp (of iets anders) te selecteren.
 

DeletedUser

Gast
Heb ik ook wel af en toe.

Gewoon even je pagina vernieuwen (F5) en dan werkt het weer normaal. (Bij mij toch...)
 

DeletedUser

Gast
Maar als ik het spel begin werkt het normaal, als ik op de map klik gaat hij raar doen.
 

DeletedUser

Gast
Er is niks mis met de dorpen, alleen met de map, ik kan mijn muis niet over dorpen,steden of iets anders krijgen door de map
 
Bovenaan