• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Bewijs vinden van hacken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser27102

Gast
Mede-forumgangers,

Ik heb een vermoeden dat iemand hacks heeft bij het timen van aanvallen/ondersteuning.

Mijn vraag is hoe ik de correcte informatie kan verzamelen om deze kerel te grazen te nemen.

Ik ben begonnen met screenshots te nemen, lijkt me een goed begin :p, maar ik heb de indruk dat dit onvoldoende zal zijn als bewijsmateriaal.

Is het normaal dat iemand 6x timet bij ondersteuning en dat deze perfect aankomt vlak na de kolo?
Ik denk dat er niet zo heel veel mensen zijn die dat kunnen.

Wat ook nogal vreemd was, was dat de os bijzonder weinig was. Dan stel ik me de vraag wie in godsnaam zoveel moeite zou doen voor hetgeen wat maar verzonden wordt.

Alles ligt een beetje voor de hand, maar de bedoeling is dat ik voldoende bewijs heb zodat die persoon bestraft kan worden voor zijn/haar overtredingen.

Mvg,

Al Sah Him
 

DeletedUser27102

Gast
Plus ik heb van andere spelers gehoord dat dit zeker niet de eerste keer is bij deze persoon. Zou die speler dan zoveel geluk hebben bij de anti-timing?
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser20232

Gast
Wat is perfect? Precies op de seconde gelijk?
Ik zou zo iemand gewoon melden, er zelf achter komen lijkt mij moeilijk.
Mss eens berichtje ingame sturen kijken of dat ie het opent of niet? Al weet ik niet of bots erover beschikken om mailtjes te openen.
 

DeletedUser25975

Gast
6 keer iets timen op dezelfde seconde is niet moeilijk als je bijvoorbeeld 20 steden hebt waaruit je def stuurt, mits je over een deftige pc + internetverbinding beschikt. Ik denk dat de beste manier om een hacker te pakken deze persoon te melden bij support, die hebben misschien wel een manier om te kijken of de timing machinaal gebeurt (niet zeker hiervan)
 

DeletedUser27170

Gast
Ik probeer zelf ook iedere OS/aanval zo dicht mogelijk te timen bij een kolo en dat lukt prima (meestal zit er max 5 seconden tussen). Dat is een gewoon een kwestie van risico's nemen en ervaring hebben met timen... Tenzij de speler alles op 1 sec achter de kolo perfect heeft getimed zie ik het probleem niet, dan is het dus gewoon een goede speler ;).
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Meldingen van mogelijke hacks kan je bij de supportdienst aangeven. Dan zoeken wij uit of het terecht is en zullen, indien nodig, sancties opleggen.
 

DeletedUser27102

Gast
De os kwam vanuit 1 stad, van daar uit heeft hij 6x getimed, dus 5x teruggetrokken. Het was uiterst weinig def en die kwam aan op de seconde van de kolo.

Waarom zou iemand in godsnaam zoveel moeite doen? en na 6 x timen perfect op de kolo-timing zitten?
 

DeletedUser27102

Gast
Ik zal dit morgen melden, maar ik vrees dat er wss niets zal gebeuren.
 

DeletedUser25975

Gast
Waarom iemand moeite doet? lijkt me toch logisch dat je zo strak mogelijk probeert te timen? 6x OS sturen en cancellen lijkt me niet overdreven
 

DeletedUser18466

Gast
Volgens mij is het perfect mogelijk. Ik heb onlangs een timing gedaan waar ik 3 aanvallen op perfect 1 seconde voor de kolo kreeg en 3 os zendingen 1 sec na de kolo. Het is gewoon een kwestie van geluk en vlug genoeg kunnen klikken.
 

DeletedUser25672

Gast
Mede-forumgangers,

Ik heb een vermoeden dat iemand hacks heeft bij het timen van aanvallen/ondersteuning.

Mijn vraag is hoe ik de correcte informatie kan verzamelen om deze kerel te grazen te nemen.

Ik ben begonnen met screenshots te nemen, lijkt me een goed begin :p, maar ik heb de indruk dat dit onvoldoende zal zijn als bewijsmateriaal.

Is het normaal dat iemand 6x timet bij ondersteuning en dat deze perfect aankomt vlak na de kolo?
Ik denk dat er niet zo heel veel mensen zijn die dat kunnen.

Wat ook nogal vreemd was, was dat de os bijzonder weinig was. Dan stel ik me de vraag wie in godsnaam zoveel moeite zou doen voor hetgeen wat maar verzonden wordt.

Alles ligt een beetje voor de hand, maar de bedoeling is dat ik voldoende bewijs heb zodat die persoon bestraft kan worden voor zijn/haar overtredingen.

Mvg,

Al Sah Him
Dagelijkse kost in olympia kan wel 100 spelers hier posten die het allemaal kunnen, allemaal dan hackers?
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser22289

Gast
Wat is perfect? Precies op de seconde gelijk?
Ik zou zo iemand gewoon melden, er zelf achter komen lijkt mij moeilijk.
Mss eens berichtje ingame sturen kijken of dat ie het opent of niet? Al weet ik niet of bots erover beschikken om mailtjes te openen.

Zelf als je dit doorgeeft krijg je 8 van de 10 keer het antwoord dat ze niets hebben gevonden en dat ze je niet kunnen helpen...
 

DeletedUser27102

Gast
Ik ben in dit geval vrij zeker dat dit een hacker is, maar dit begint hier nogal off. topic te gaan.

Hoe weet je wanneer je voldoende bewijs hebt om een hacker zijn verdiende straf te laten ontvangen?

Want ik ben niet van plan om 30 keer voor dezelfde speler langs te gaan bij de support.

Ruler, kan je dan even een video posten, hoe je 6x timet vanuit dezelfde stad en je zorgt dat je def. op hetzelfde tijdstip van de kolo aankomt. Gezien je 100 namen kan geven, kan je me toch wel 1 filmpje bezorgen hoe die persoon dat voor elkaar krijgt.
 

DeletedUser27468

Gast
OMG HET IS EEN HACKER, MENSEN GEVEN AL INFO DAT ER EEN HOGE KANS IS DAT HET NIET ZO IS MAAR IK BEN TE KOPPIG :)

ga toch dichten al sah him x)
 

DeletedUser25672

Gast
Ik ben in dit geval vrij zeker dat dit een hacker is, maar dit begint hier nogal off. topic te gaan.

Hoe weet je wanneer je voldoende bewijs hebt om een hacker zijn verdiende straf te laten ontvangen?

Want ik ben niet van plan om 30 keer voor dezelfde speler langs te gaan bij de support.

Ruler, kan je dan even een video posten, hoe je 6x timet vanuit dezelfde stad en je zorgt dat je def. op hetzelfde tijdstip van de kolo aankomt. Gezien je 100 namen kan geven, kan je me toch wel 1 filmpje bezorgen hoe die persoon dat voor elkaar krijgt.
Als je genoeg steden hebt kan je wel 100 keer op de zelfde sec. Zie de schending niet die je wil bedoelen, of heeft de speler maar 6 steden haha?
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser27102

Gast
Hij heeft vanuit 1 stad (dezelfde dus) 6x getimed.

Dus :

VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN (PERFECTE TIMING)

En zijn eenheden kwamen precies op het tijdstip van de kolo aan, zal heel veel moeite gekost hebben en ik denk dat dit ontzettend moeilijk is om 6x te timen en dan nog perfect te timen, achteraf gezien bleek het maar een mager zooitje te zijn. Maar wie zou in godsnaam zoveel moeite doen? Dus @RulerofOlympia , je mag me nog altijd eens een filmpje doorsturen van een van die 100 spelers die dit kunnen :)
Ik zal dit dan vol ontzag bekijken.
 

DeletedUser25952

Gast
Beetje overdreven, ik doe soms ook 6x opnieuw en hopen dat ik toch eindelijk op het exacte tijd zit.
Soms lukt dit soms niet, maar als je rond de 20-30 steden hebt gaat het al gemakkelijker op het exacte tijd zitten als ge weinig steden hebt.
Dus denk niet dat dees een hacker is.
Soms zit ik zelf ook met 5-6 steden perfect achter de kolo maar dan sommige momenten zit er 2-3 sec ertussen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan