• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Bewijs vinden van hacken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25975

Gast
Dus omdat hij 1 keer met 1 stad timed op exact dezelfde seconde als de kolo is het een hacker?
 

DeletedUser22289

Gast
Als je genoeg steden hebt kan je wel 100 keer op de zelfde sec. Zie de schending niet die je wil bedoelen, of heeft de speler maar 6 steden haha?
smiley_emoticons_daumendreh2.gif

Ja bij jou kan ik het instellen dat het niet moeilijk is, jij gebruikt ook voor alles bodjes.
 

DeletedUser27102

Gast
Dus omdat hij 1 keer met 1 stad timed op exact dezelfde seconde als de kolo is het een hacker?

Omdat hij 6x timet vanuit eenzelfde stad en dan nog erin slaagt om op de kolo te timen. En het is ook vrij verdacht dat hij dit doet met een heel klein leger. Als je een bot hebt, dan gebeurt het gewoon bij alles wat je stuurt, daarom lijkt het ook logisch dat hij hackt.

Want ik zie echt niet iemand zo veel moeite doen voor zo een laag aantal. En hij heeft een heleboel steden, dus hij heeft genoeg ander werk. En zijn verleden zegt ook al heel veel, maar blijkbaar heeft men de speler toen ook niet kunnen betrappen.

Nu, we zijn opnieuw off-topic aan het gaan. Ik hoef jullie niet te overtuigen dat hij hackt, ik weet met zekerheid dat hij hackt.

Mijn vraag is, hoe ik voldoende bewijs kan verzamelen om deze valsspeler te vatten.
 

DeletedUser26264

Gast
Hij heeft vanuit 1 stad (dezelfde dus) 6x getimed.

Dus :

VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN -> teruggetrokken -> VERZONDEN (PERFECTE TIMING)

En zijn eenheden kwamen precies op het tijdstip van de kolo aan, zal heel veel moeite gekost hebben en ik denk dat dit ontzettend moeilijk is om 6x te timen en dan nog perfect te timen, achteraf gezien bleek het maar een mager zooitje te zijn. Maar wie zou in godsnaam zoveel moeite doen? Dus @RulerofOlympia , je mag me nog altijd eens een filmpje doorsturen van een van die 100 spelers die dit kunnen :)
Ik zal dit dan vol ontzag bekijken.
dit is perfect mogelijk
 

DeletedUser27281

Gast
Het kan ook zijn dat hij een groter leger heeft liggen in zijn stad, maar dan in verschillende klikken stuurt. Hij/zij kan dan een aantal seconden "te vroeg" beginnen timen en alles wat te vroeg aankomt terugtrekken. Timen en terugtrekken gaat zo snel dat je het niet meer kan volgen wat wanneer is gestuurd/teruggetrokken aangezien je alleen maar melding krijgt wanneer iets verstuurd wordt.
Dit verklaart dan ook waarom het leger dat vlak na de kolo aankomt zo klein is.

Maw: hoe ben jij zo zeker dat hij stuurde en dan terugtrok voor hij het nieuwe stuurde?
 

Araluen

Manticore
Ik denk dat de boodschap duidelijk is. Dit zul je verder moeten afhandelen via de support. Daar is verder dit topic niet meer voor nodig.
Bij dezen sluit ik dus dit topic!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan