• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bezweringscirkel event

Ik moet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben in de nieuwe optie met het verdubbelen van de ingredienten. Eerder kon je als goudloos noobje nog gaan voor de award van de dag door als je ingredienten te sparen en alles in een dag te gebruiken. Nu is dat bijna niet meer haalbaar omdat die goud spelers dat twee keer zo vaak kunnen doen en jij met al je gespaarde ingredienten daar niet aan kan tippen....
Heel tragisch en ontmoedigend voor goudloze noobs. Dit was een van de laatste events waarbij we nog een kans hadden.

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Forumleiding
Er is geen receptenlijst, alle recepten zijn voor elke speler anders. Als een recept toch overeenkomt is dit puur toeval.

Een vraagje, er is nu een aanbieding om goud te kopen met een eventbonus er bij, maar kijk ik nu verkeerd of is de bonus bij 5 eu even hoog als bij 80 eu?

In de lijst van awards van die event staan niet de awards van 3 keer alleen robijnen op rij en 3 keer alleen schedels op rij. Zit deze award wel in t event of?

Arsenal

Quality Assurance
Forumleiding
In de lijst van awards van die event staan niet de awards van 3 keer alleen robijnen op rij en 3 keer alleen schedels op rij. Zit deze award wel in t event of?
De award voor 3x op rij robijnen opofferen zit helaas dit jaar er niet bij.

Er bestaat geen lijst.. Die is namelijk voor iedere speler anders...
De ingrediënten zijn inderdaad voor elke speler anders. De awards zijn voor iedereen hetzelfde.