• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bezweringscirkel event

DeletedUser24930

Gast
Wanneer ze geen geld meer verdienen en een grepolis 2 maken net als tribalwars
 

Armand0

Manticore
Wanneer gaan jullie iets nieuws bedenken?

Gewoon niets bedenken, dat zou fijn zijn
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser29138

Gast
Er is geen receptenlijst, alle recepten zijn voor elke speler anders. Als een recept toch overeenkomt is dit puur toeval.
 

DeletedUser12502

Gast
Een vraagje, er is nu een aanbieding om goud te kopen met een eventbonus er bij, maar kijk ik nu verkeerd of is de bonus bij 5 eu even hoog als bij 80 eu?
 

DeletedUser27170

Gast
doen ze bij dit event ook weer een verdubbeling moment als je een bezwering doet?
 

DeletedUser20048

Gast
In de lijst van awards van die event staan niet de awards van 3 keer alleen robijnen op rij en 3 keer alleen schedels op rij. Zit deze award wel in t event of?
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
In de lijst van awards van die event staan niet de awards van 3 keer alleen robijnen op rij en 3 keer alleen schedels op rij. Zit deze award wel in t event of?
De award voor 3x op rij robijnen opofferen zit helaas dit jaar er niet bij.

Er bestaat geen lijst.. Die is namelijk voor iedere speler anders...

De ingrediënten zijn inderdaad voor elke speler anders. De awards zijn voor iedereen hetzelfde.
 

DeletedUser30236

Gast
Beetje zuur dat al die recepten nu persoonlijk zijn..
Wat dus inhoud dat de vier kostbaardere ingrediënten niet per se betere bezweringen opleveren? Of is de opsplitsing in waarde tussen de acht ingrediënten bewaard gebleven?
 

DeletedUser17692

Gast
Wat dus inhoud dat de vier kostbaardere ingrediënten niet per se betere bezweringen opleveren? Of is de opsplitsing in waarde tussen de acht ingrediënten bewaard gebleven?
Ik ga er van uit dat de duurdere ingredienten nog wel de betere bezweringen opleveren. Tot nu toe bij mij wel in ieder geval, de combinaties etc zijn alleen bij iedereen anders.
 
Bovenaan