• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bezweringscirkel event

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
fall_event_logo_2016.png
Bezweringscirkel event 2017

Beste spelers,

Griezelige tijden keren terug naar Grepolis! Vanaf 4 oktober t/m 25 oktober kun je namelijk je gevreesde brouwkunsten laten zien en vele beloningen verdienen.

Verzamel verschillende ingrediënten door allerdaagse spelacties uit te voeren en gebruik ze voor speciale incarnaties. Je kunt tot wel 120 verschillende recepten brouwen en zo fantastische beloningen verdienen. Wordt de bezweerder van de dag door eerste te worden in de ranklijst en neem het op tegen andere spelers. Het is het waard, want de dagwinnaar krijgt elke dag een speciale beloning. Aan het eind krijgen de 10 beste spelers zelfs een speciale titel!

Meer informatie over dit event kun je vinden op deze wikipagina.

Veel plezier en vergeet zeker niet je mening achter te laten in dit feedback topic.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Oud maar vertrouwd!
 

DeletedUser13371

Gast
smiley_emoticons_hera.gif
aah hopelijk geen vliegers en standaard onzin.. om mijn romeinse rijk te pimpen ben ik op zoek naar iets nieuws..

blauwe dakpannen voor mn steden, standbeelden, aanleg van wegen tussen mijn steden, dieren en bomen op mn eiland, gekleurde zeilen voor schepen met ally logo, vaandel dragers voor mn legers en trompetpoppetjes en trommelaars van alles

vooral gezellige onzin zodat we normaal kunnen blijven spelen
smiley_emoticons_hust.gif
 

DeletedUser27183

Gast
Ik dacht dat volgens de regels, van Inno, er niet aan discriminatie mocht worden gedaan!!

Maar Inno hoeft zich daar schijnbaar niet aan te houden. Dit is meten met 2 maten.
Artemis wordt gediscrimineerd er zit niet 1 myth. wezen van haar in het event terwijl de andere goden wel zijn vertegenwoordigd.
Dit kan natuurlijk niet.
Artemis heeft mij gevraagd om namens haar genoegdoening te eisen in de vorm van een aantal gouden scherpzinnigheid spreuken, voor iedereen.
Komt er geen genoegdoening dan zal Artemis helaas genoodzaakt zijn om gerechtelijke stappen te moeten ondernemen tegen Inno-games, wegens discriminatie en het niet houden aan de eigen opgestelde regels
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13653

Gast
Ik dacht dat volgens de regels, van Inno, er niet aan discriminatie mocht worden gedaan!!

Maar Inno hoeft zich daar schijnbaar niet aan te houden. Dit is meten met 2 maten.
Artemis wordt gediscrimineerd er zit niet 1 myth. wezen van haar in het event terwijl de andere goden wel zijn vertegenwoordigd.
Dit kan natuurlijk niet.
Artemis heeft mij gevraagd om namens haar genoegdoening te eisen in de vorm van een aantal gouden scherpzinnigheid spreuken, voor iedereen.
Komt er geen genoegdoening dan zal Artemis helaas genoodzaakt zijn om gerechtelijke stappen te moeten ondernemen tegen Inno-games, wegens discriminatie en het niet houden aan de eigen opgestelde regels

Ik weet nog dat we op Baris trots konden zijn op 1.5-2k griffs bij 3 verschillende spelers.
Tot ze griffs ook maar in een event gestopt hebben, toen was dat ook niet eens meer een uitdaging.
 

Hello Nurse

Boogschutter
Er is ook nog weinig uitdaging, lol
De bonussen van het ene event lopen nog, terwijl het volgende event al weer begint... Inno mag zo langzamerhand wel eens voor grotere inventaris gaan zorgen :p

Overigens ben ik het wel beetje met Fol eens, ook bij het vorige event was ze niet aanwezig.
Riekt inderdaad naar discriminatie :D
 

DeletedUser

Gast
Nu nog steden op rotsen te koop aanbieden voor laten we zeggen 2k goud. Dan is het allemaal ten minste duidelijk hoe Grepo varen wil
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 
Bovenaan