• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bezweringscirkel event

DeletedUser26168

Gast
alweer een evenement verdienen ze niks daar of zo slaat nergens op
 

DeletedUser25874

Gast
Volgens mij is het redelijk duidelijk dat niemand meer echt op een event zit te wachten XD
Maar inno wilt natuurlijk geld he
 

DeletedUser13371

Gast
Ik kan niet wachten tot ik zo een pc heb :) ik heb mijn beginnersopdrachten nog niet allemaal af maar dit 4e evenement gaat me vast helpen ik heb mobiel al allemaal botjes en staartjes om straks iets spannends te toveren!!! Hopelijk hebben ze zee monsters voor mn verhalenbundel eentje zou wel leuk zijn :):hydra:
 

DeletedUser28607

Gast
Heksen wijsheid
Sinds dit jaar is er een nieuw effect beschikbaar, dat het aantal ingrediënten verdubbeld tijdens bepaalde uitvoeringen in het spel. Dit effect heet "Heksen wijsheid" en is uitsluitend beschikbaar tijdens een speciale evenementenverkoop. Door elke verdubbeling dat je ontvangt is het aantal ingrediënten verhoogt naar 20 per dag.


kan iemand mij wat uitleg geven ? wat is een speciale evenementenverkoop of hoe je er aan kan komen ?
 

DeletedUser10470

Gast
We hebben alle 120 ingredienten gevonden :)

https://modscripts.com/receipts/

(Beschikbaar in het Nederlands via de Nederlandse Modscripts, in het Engels via de Engelse). Daarmee zijn we de eerste site die ze alle 120 heeft. Uitgezonderd werelden zonder boerendorpen, daar is te kort animo voor.
 

DeletedUser28607

Gast
don frank ik geen antwoord krijgen op mijn vraag .
die lijst van het event zal wel al iedereen gevonden hebben zeker .
 
Weer zo'n event waar je met 20-50 euro goud gewoon al direct 25+ steden kan opvullen met troepen en nog meer, man toch wat is er met dit spel gebeurd in de laatste 2 jaren.....
 

DeletedUser13371

Gast
Weer zo'n event waar je met 20-50 euro goud gewoon al direct 25+ steden kan opvullen met troepen en nog meer, man toch wat is er met dit spel gebeurd in de laatste 2 jaren...
Tja nou heb ik veel centjes en vind ik het leuk om aan mn spelletje te geven maar als daardoor het spelletje niet meer leuk is... dan moeten ze andere leuke dingetjes verkopen die het spelverloop niet verknallen maar het begint al met rushen ipv bouwtijd halveren.. ik kan in 1 stad wel 10 keer op een dag 3000 slingers maken dat is niet zo leuk voor mn buren denk ik o_O
 
Ik wil gerust wel wat geld geven aan premium functies maar that's it, dit is en blijft nog altijd een gratis spel, vroeger had goud amper invloed en gelimiteerde functies, nu kun je er alles mee doen en kun je als normale speler nog amper deftig meedraaien tenzij je echt heel veel tijd hebt...
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Heksen wijsheid
Sinds dit jaar is er een nieuw effect beschikbaar, dat het aantal ingrediënten verdubbeld tijdens bepaalde uitvoeringen in het spel. Dit effect heet "Heksen wijsheid" en is uitsluitend beschikbaar tijdens een speciale evenementenverkoop. Door elke verdubbeling dat je ontvangt is het aantal ingrediënten verhoogt naar 20 per dag.


kan iemand mij wat uitleg geven ? wat is een speciale evenementenverkoop of hoe je er aan kan komen ?

Een speciale actie tijdens het event waar je deze beloning kan krijgen (kopen)
 

DeletedUser28607

Gast
Zal dit aan het begin van event of eind van het event zijn
@Arsenal

Das dus ook mij vraag . Wanneer is die spreuk verkrijgbaar ?
Eveneens hoe is ze te verkrijgen , bij een aankooppakket van goud of vrij te koop met goud .
Nu vind ik persoonlijk dat de wiki-site over het event wat misleidend is !
Wanneer je er van uitgaat dat het zo als bij Grepolympia werkt waar je in-game met goud extra's kan kopen.
Die gaan nu een aankoop doen voor goud omdat bij de eerste willen zijn . Wanneer je achter 3 dagen te weten komt dat je enkel bij een nieuwe aankoop de spreuk kan krijgen is zuur . Want zo verplicht je bijna iedereen nog een nieuwe aankoop te doen .
Om geld te verdienen is dit wel de juiste reclame , maar qua fair play is dit bedrogen uitkomen .
 

DeletedUser26487

Gast
HN4bVlnkROuj921NkkxeLQ.png


goed bedacht

kan je netzogoed 10x 5 euro doen als je er maar 1 krijgt bij aankoop

wrm niet gwn bij zoveel goud unlock je 1 heksenwijsheid?

nvm, is lange spreuk zie ik al x)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28607

Gast
Het antwoord is bekend .
Ik moet toegeven dat ze het fair gehouden hebben .
Je kan zelfs voor 5 euro de spreuk al krijgen voor heel het event .
Want this niet nodig om er meerdere te kopen omdat d spreuk voor heel het event telt staat op wiki .
 

DeletedUser26487

Gast
op dit moment voel ik de drang om snachts steden af te gaan oplopen x)
 

DeletedUser15402

Gast
Een booster in combinatie met een event bij goudaankoop.
Hoe diep en hoe zwart is het gat waar het spelbederf door goud en verkopen van 'winst' uit opborrelt.

Waarom doen ze niet gewoon eens een wereld openen op basis van een maandelijks abbonnement: alle premiums gelijk voor alle spelers.
"gelijke monniken, gelijke kappen".
 

DeletedUser28607

Gast
DeCenturionKaartStrijder : goede opmerking .
Is het niet dat als de spreuk actief is dat je gewoon er 10 meer kan vinden ?
Het zou toch raar zijn dat je bv : een bot krijgt dat het 2 botjes zouden worden .
 
Bovenaan