• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bezweringscirkel event

DeletedUser27096

Gast
Ik zou de beloningen voor elke dag voor de nummers 1 willen weten of is dat niet bekend? Ik vermoed van niet?
 

DeletedUser27183

Gast
Ik zou de beloningen voor elke dag voor de nummers 1 willen weten of is dat niet bekend? Ik vermoed van niet?
ja hoor druk op het de i boven het dagklassement en je weet wat de beloning van de dag is
gisteren was het versnelde handelaren van deze keer is het een vrij cultuurlevel
het is altijd om en om
de ene dag snelle handelaren de andere dag een vrij cultuurlevel
 

DeletedUser27096

Gast
ja hoor druk op het de i boven het dagklassement en je weet wat de beloning van de dag is
gisteren was het versnelde handelaren van deze keer is het een vrij cultuurlevel
het is altijd om en om
de ene dag snelle handelaren de andere dag een vrij cultuurlevel

Ja, ik weet dat ik dat kan zien. Maar de beloningen voor de volgende dagen. Kan men dat zien?
 

DeletedUser27183

Gast
Ja, ik weet dat ik dat kan zien. Maar de beloningen voor de volgende dagen. Kan men dat zien?
lees mijn bijdrage eens goed!!!

ik zeg toch dat het om en om is
de ene dag een cultuurlevel de andere dag snelle handelaren!

Eerst graag goed lezen en de wiki kijken svp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26889

Gast
die Inno-vrekken doen me denken aan oom Dagobert

overal geld aan willen spenderen, maar niet om de spelers te vrede te stellen ';) laat ze eens weer doen als vroeger, komen veel spelers weer terug. En als je dan af- en toe een event of goud aankoop instelt heb je veel meer kans dat er spelers aan mee doen.. niks meer aan dit spel tegenwoordig, vraag me zo langzamerhand af waarom ik het nog speel
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

DeletedUser27096

Gast
lees mijn bijdrage eens goed!!!

ik zeg toch dat het om en om is
de ene dag een cultuurlevel de andere dag snelle handelaren!

Eerst graag goed lezen en de wiki kijken svp

Je begrijpt me verkeerd... Kan ik bijvoorbeeld zien wat men op 16/10/2017 als beloning geeft. Ik weet het antwoord al door iemand anders, dat gaat niet.
 

DeletedUser27795

Gast
komt er weer zon dag dat je 2x de beloning krijgt? bij Helana's event was dat wel zo als ik me niet vergis
 

DeletedUser27183

Gast
van het Helana event heb ik nog nooit gehoord
je zal wel het Demeter event bedoelen

maar gewoon rustig afwachten.
 

DeletedUser27795

Gast
ohh ja die bedoel ik, griekse mythologie heb ik niet helemaal op een rijtje
 

DeletedUser27830

Gast
Al iets bekend van zo'n dubbele beloning dag? Wordt zoiets zelfs aangekondigd op het algemene forum?
 

Dorremans

Mentor
Ik weet het niet zeker, maar de voorgaande dubbele beloning dagen waren ook niet aangekondigd, dus ik denk niet als er een in de planning staat dat ze dat gaan aankondigen.
 

DeletedUser27183

Gast
ik denk zelfs dat er helemaal geen dag komt van verdubbeling van je spreuken
die was er ook niet op de beta server en we hebben het nieuwe effect heksenwijsheid erbij
dus je kan al meer spreuken maken dan normaal
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Wat ik KAN zeggen is dat tie wel nog komt en sneller dan gedacht. Wanneer en hoe/wat, mag ik dan weer NIET zeggen. :mad:
 

Hello Nurse

Boogschutter
geweldig weer dit.... om 10.00 uur bericht krijgen dat vanaf 23 okt 10.00 uur 24 u lang alles verdubbeld wordt, en dan weer intrekken, en de items niet verdubbelen?
 

DeletedUser27183

Gast
nee dit moet een bug zijn
ik krijg ook geen verdubbeling van mijn spreuken
 

Hello Nurse

Boogschutter
is een bug idd, en doorgegeven aan inno.. neem aan dat de ingredienten vergoed gaan worden dan, of items alsnog dubbel geplaatst worden
 
Bovenaan