• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bezweringscirkel event

DeletedUser23497

Gast
waar zijn mijn dubbele scherpjes
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser23442

Gast
Het zou weer moeten werken.

Dus alles dat vanaf dit moment gemaakt wordt komt in ieder geval direct in je uitgebreide inventaris
 

DeletedUser28607

Gast
uitgebreide inventaris ? Ik heb daar nu 2 spreuken toevallig staan .
Mijn vraag is hoe lang blijven die in die uitgebreide inventaris beschikbaar ?
Gaat dit uitgebreide inventaris de 2 extra dagen die je normaal krijgt achter een event om je spreuken nog te maken vervangen ?
 

DeletedUser26504

Gast
uitgebreide inventaris ? Ik heb daar nu 2 spreuken toevallig staan .
Mijn vraag is hoe lang blijven die in die uitgebreide inventaris beschikbaar ?
Gaat dit uitgebreide inventaris de 2 extra dagen die je normaal krijgt achter een event om je spreuken nog te maken vervangen ?

Normaal blijft de uitgebreide inventaris staan tot het einde van de wereld, daar ga ik nu dus ook vanuit.
 

Dorremans

Mentor
uitgebreide inventaris ? Ik heb daar nu 2 spreuken toevallig staan .
Mijn vraag is hoe lang blijven die in die uitgebreide inventaris beschikbaar ?
Gaat dit uitgebreide inventaris de 2 extra dagen die je normaal krijgt achter een event om je spreuken nog te maken vervangen ?

Je grote inventaris blijft de hele wereld lang staan. Daar kan je gewoon mooi die spreukjes op sparen totdat de wereld eindigt. Er is ook geen limiet op het aantal spreuken wat je in je uitgebreide inventaris kan hebben staan.
 

DeletedUser26504

Gast
Yep... Oftewel hele wereld lang met mantis rondvliegen, en weet ik veel wat, spreukjes komen nooit meer op zo, al was 2 weken na dit event sws wel weer nog een ander event gekomen, maarja...
 

DeletedUser27369

Gast
Waarom stopt de dag al om 20.00 en niet om 0.00? Erg vervelend voor de spelers die voor een dagaward willen gaan.


Vm0srFr.png

Vm0srFr
 

DeletedUser13371

Gast
geweldig een evenement dat te lang duurt met teveel ingrediënten en nu nog dubbele beloningen.. voor elke zwaardvechter
smiley_emoticons_flucht2.gif
vliegen er 3 manties rond..
smiley_emoticons_manticore.gif
smiley_emoticons_manticore.gif
smiley_emoticons_manticore.gif
 

DeletedUser23442

Gast
Goed nieuws voor iedereen die gisteren direct na 10 uur zijn ingredienten verbruikt heeft in de hoop verdubbeling te krijgen terwijl het nog niet werkte.

Als het goed is heeft er een repairscript gedraaid en zou je alle gemiste dubbele beloningen alsnog in je uitgebreidde inventaris moeten kunnen vinden!
 

DeletedUser13371

Gast
misschien hebben we een discussie topic nodig voor pandora's doosje? we gaan er heel veel leuke spreuken uithalen alleen het inventaris zit nog vol van dit evenement...

smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif


we hebben een groter inventaris nodig zo kunnen we niet verder met spoken vangen, troepen dumpen en goud strooien

en nee de spreuken kunnen we niet direct gebruiken als we de troepen net gedumpt hebben om spoken te vangen
smiley_emoticons_confusednew.gif


smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser25003

Gast
nou, een evenement is een tijdelijk iets. Zoals inno nu het spel verneukt kan je beter de normale gameplay een event noemen want dat komt minder vaak voor als die telkens terugkerende myth spam dingen. doe het gewoon is eens per 3 of 4 maanden en dan een leuk event zoals dit en niet zo'n kansloos ingrediënt ding. Dit verkloot het spel, mijn myths van het vorige event zitten nog in mijn inventaris en dan nu dit weer. kom op he, je heb af en toe is een weekje zonder event... deze eindigt op 26 november en wedden dat op 1 december weer die kalender is?
 

jeangenie

Harpij
Kortzichtig: De opvatting bij de vergoedingen van het event , om grote spelers meer te geven is killing voor het spel. als je grote spelers meer vergoeding geeft, bv 3 uur 96 hoplieten en kleine(re) minder, tot maar 3 uur 30 stuks krijg je nooit een eerlijke kans om als kleinere speler ook sneller groot te worden en om, in termen van geld investering te blijven,met grote(re) regelmaat goud te kopen.
Hoe dom zijn die innogamers?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser25003

Gast
nou daar zit natuurlijk wel een logica achter he. want jij kan met je kleine account minder troepen kwijt als iemand met een groot account. dus zijn de beloningen navenant interessant voor iedereen.
 

jeangenie

Harpij
ik moet vrij zijn om die troepen wel kwijt te raken die worden aangeboden. met verschillen van ruim 60 per uur zullen de grote spelers alleen maar meer uitlopen op de klein(re) want nu zegt innogames schijt aan die kleine terwijl ze vergeten dat de grote ook klein zijn geweest. Geef alle spelers dezelfde kansen en je krijgt een veel eerlijker spel.
 
Bovenaan