• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Bezweringscirkel event

DeletedUser22121

Gast
kost een hoop troepen zelf op kos ben ik maar bij doos 6 de spook ontsnapt ook vaak en bij doos 6 ben ik 100 lt kwijt per opdracht laat staan dat je bij 20 zit kost het je wel heel veel troepen
 

Gollum Returns

Manticore
Zeik niet zo, op Actium kost het nu zo`n beetje 350-400 troepen per doosje (doosje 15) maar met meer dan 400 steden vind ik dat niet zoveel. Alleen n00bs die nooit troepen bouwen en alleen maar punten zitten te plussen vinden dit evenement natuurlijk lastig, want je moet ineens ook troepen bouwen.

En als de geest vaak ontsnapt dan stuur je waarschijnlijk niet de juiste troepenverhoudingen.
 

DeletedUser23442

Gast
Nou is Actium, dat bijna sluit, toch iets langer bezig dan bijvoorbeeld Kos. En daar houdt het event dus geen rekening mee.

Dat de aantallen niet zo veel voorstellen met 400 steden en wereld snelheid 6, zegt niet dat het voor alle werelden/fases in het spel al goed gebalanceerd is...
 

DeletedUser25003

Gast
zeuren over goud lost niet zoveel op, het is er nu eenmaal. activiteit heb je zelf in de hand. Ik ga dit event ook niet tot aan de laatste box redden, na box 15 kap ik er mee. Ik heb 26 steden, krijg nu al de troepen nauwelijks bij gebouwd dus kan niet eens zoveel missies doen als ik zou willen. Maar het event an sich is best eerlijk vind ik, als jij actief je troepen bouwt kan je best ver komen en als je wat eerder begonnen ben op kos dan kan je ook al meer steden hebben en het dus makkelijk redden ook zonder goud gebruik!
 

DeletedUser13371

Gast
pff best pittig evenement..nu al 400 troepen per keer en zelfs met hoge kans verlies je soms.. ben al blij met doos 20 straks
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 

DeletedUser26168

Gast
Ik ook zit nog steeds bij dezelfde box veel troepen kwijt box 40 haal je nooit
 

DeletedUser13371

Gast
ik zeg het niet graag maar dit evenement duurt te kort..
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
12 dagen naar box 40.. nog 2 doosjes per dag
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser26746

Gast
De bedoeling van het spel is leuk. Er zijn wel minpunten:
- troepen die je gebruikt ben je ook kwijt, ook als je de geest grijpt. Dat is raar. De overwinnaar keert niet terug...
- de benodigde troepen lopen per level te snel op. Dat maakt dat dit event eigenlijk niet uit te spelen is en ik denk dat dat niet de bedoeling hoort te zijn van een event.
- bij wel erg veel opdrachten heb je hoplieten nodig... Hier is geen evenwicht. Wachtrijen staan alleen maar vol met hoplieten.

Met verbeteringen voor herhaling vatbaar. Anders, laat maar zitten. Kosten en baten wegen nu niet tegen elkaar op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29588

Gast
@Kroenuh Momenteel is de wiki outdated qua kosten van de ingredienten. Die zijn dit jaar verandert geloof ik? (kijkend naar de beta werelden)

Tevens vroeg ik mij af of de Heksen Wijsheid een terugkomst krijgt.
 

DeletedUser29138

Gast
@Kroenuh Momenteel is de wiki outdated qua kosten van de ingredienten. Die zijn dit jaar verandert geloof ik? (kijkend naar de beta werelden)

Tevens vroeg ik mij af of de Heksen Wijsheid een terugkomst krijgt.
Ben hier al met je antwoord.

De prijzen op Beta zijn niet bindend, die liggen anders i.v.m. het testen veronderstel ik dan. De prijzen op de wiki hebben wij doorgekregen van Inno en die zouden dus moeten kloppen!
 

DeletedUser26927

Gast
Alweer een event lol
gaat tegenwoordig wel heel erg snel met al die events
en weer zo'n sgeit lang event....
 

DeletedUser20048

Gast
Ik moet zeggen dat ik zwaar teleurgesteld ben in de nieuwe optie met het verdubbelen van de ingredienten. Eerder kon je als goudloos noobje nog gaan voor de award van de dag door als je ingredienten te sparen en alles in een dag te gebruiken. Nu is dat bijna niet meer haalbaar omdat die goud spelers dat twee keer zo vaak kunnen doen en jij met al je gespaarde ingredienten daar niet aan kan tippen....
Heel tragisch en ontmoedigend voor goudloze noobs. Dit was een van de laatste events waarbij we nog een kans hadden.
 
Bovenaan