• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bierfeest

DeletedUser

Gast
de bier feesten zijn zo maar weg leuk voor de mensen die nog wel eens moeten werken en dit spel spellen
zo het bierfeest af gesloten bom en weg was het ik was daar aan het op aan het spellen en was dus bij 200 aan goud op twee werelden dus dat is wel 400 aan goud wat weg is
maar punten kopen dat mag wel Oly Spelen die blijven wel door gaan tot een dag of 5 na het stoppen
ik vind dit wel pure diefstal misschien zijn er nog meer mensen de pineut van Grepolis
zo kan ik ook een spel groot maken

Gr
100willem
 

DeletedUser11295

Gast
opzich vind ik een week vrij ruim, je kan zelfs in 2 dagen en ietsje meer de oktoberfesten 200 goud halen dus nee, ik vind niet dat er iemand de pineut zou zijn.
 

DeletedUser

Gast
het gaat er niet om wat jij in twee dagen wel of niet kan doen
het gaat er om dat het zomaar weg is en ook je punten daar gaat het om
maar ik wil er wel wat op zeggen ik heb een baas die mijn wel eens wil zien voor wat werk dus in twee dagen 200 aan goud dat haal ik dus niet maar ik denk jij ook niet of je moet 24 uur achter je pc zitten

Gr
100willem
 

DeletedUser

Gast
Er was wel een aflopende timer, dus had je het aan kunnen zien komen.
 

DeletedUser11295

Gast
het gaat er niet om wat jij in twee dagen wel of niet kan doen
het gaat er om dat het zomaar weg is en ook je punten daar gaat het om
maar ik wil er wel wat op zeggen ik heb een baas die mijn wel eens wil zien voor wat werk dus in twee dagen 200 aan goud dat haal ik dus niet maar ik denk jij ook niet of je moet 24 uur achter je pc zitten

Gr
100willem

24 uur is wel ietsje te lang zelfs voor mij maar ik heb wel eens 14 dagen lang 20/7 erachter gezeten :p/

In ieder geval is het goed haalbaar dus niet klagen!
 

DeletedUser

Gast
nogmaals het spel ofwel bierfeest was bezig en dan kan je niets meer doen tot dat het klaar is dan kan je de punten op nemen
maar het is dus wel zo dat ik en meerderen het niet leuk meer vinden en die willen nu ook stoppen
je kan zeggen wat je wil maar het is en blijft diefstal van punten

Gr
100willem
 

DeletedUser11295

Gast
dat je wilt stoppen vanwege het bierfeest faalt gewoon echt zo hard! Er is duidelijk aangegeven hoe het in zijn werk zou gaan dus dan kan je daar ook rekening mee houden. En ik zie geen andere hier klagen jij wel?
 

DeletedUser2792

Gast
Dit was iets extra's, waar je leuke extra dingen kon behalen. Hoe aktief je dat doet of kan doen is aan de speler, er is op deze manier niets je ontnomen, je hoefde immers nergens voor te betalen. Wees blij dat ze deze dingen organiseren.
 

DeletedUser

Gast
Het is heel erg spijtig dat je je punten hebt verloren maar het is een tijdelijk event dus hier kon je rekening mee houden aangezien er een timer boven stond.
 

DeletedUser

Gast
het stond er niet duidelijk in dat je de punten binnen die 8 dagen moest gebruiken
ik dacht ook dat je na die acht dagen geen bier meer kon maken maar wel de punten inleveren.
maar goed wel award van het biermaken gehad voor 750 liter
 

DeletedUser

Gast
Ik vond het wel grappig! En als nooby was het ook goed te doen, OOK zonder goud! Bedankt team! :D ik kijk uit naar het nieuwe spel :D
 

DeletedUser

Gast
opzich vind ik een week vrij ruim, je kan zelfs in 2 dagen en ietsje meer de oktoberfesten 200 goud halen dus nee, ik vind niet dat er iemand de pineut zou zijn.

Daar ben ik het niet geheel mee-eens,
Scholieren, en mensen die moesten werken kwamen gewoon serieus tijd te kort.
Iedere keer als ik online was heb ik de 5 minuten dingen gedaan, en voordat ik weg ging voor iets langs, de 2 uurs.
Nou moet een spelletje natuurlijk niet je belangrijkste bezigheid worden in het weekend ;P, dus zoveel heb ik niet geklikt n_n.
Maar, nogmaals, als je van 04:30 (trainen) tot 17:00 weg bent (school), dan zou je de ganze avond dus online moeten zijn om te klikken voor die 4000 Liter.

Ik heb het dan ook niet gered (3,400 L ofzo), verder geen probleem, maar, qua tijd was het dus weldegelijk krap.
 

DeletedUser

Gast
Eindelijk een event wat er op gericht was dat je actief was ipv dat je alles maar met goud kon sponseren is het weer niet goed... Oke, ik heb de 200 goud ook niet gehaald, maar wel lekker wat GS eruit getrokken wat ook leuk was.

Hou eens op met het gejank dat Inno je maar alles kado moet doen. Er stond bovenaan een timer dus je wist wanneer het afgelopen was. Dan is het aan de persoon zelf of ze in hun vrije tijd iets meer tijd in een spelletje steken of niet.

Als je om deze reden al wil stoppen met grepo moet je je misschien realiseren dat je eerst maar eens moet leren omgaan met teleurstellingen voordat je een online browser game gaat spelen...

Ik zeg, hulde voor het leuke event. En bedankt dat je nu eens niet kon spelen met goud maar dat je dat kon winnen.
 

DeletedUser

Gast
beste Willem,
jouw hele bericht staat vol met spelfouten die ik in groep 8 niet eens maakte, dan vraag ik me toch ook werkelijk af wat voor werk jij hebt. Want na het lezen van jouw bericht kan ik me werkelijk niet voorstellen dat jij een fatsoenlijke baan hebt.
mvg hetzwijn
 

DeletedUser18908

Gast
@100willem

er stond een duidelijke timer en net als bij de grepolympia kan je dus zien dat na 8 dagen de bierfest weer weg zou zijn
en een week tijd was ook ruim voldoende om de 200 goud te kunnen scoren
ik werk 50 uur per week en was ook in staat om in 2 dagen tijd de 4000 liter te brouwen
persoonlijk vind ik de redenatie dat je moet werken dus geen excuus
tevens suggereer je dat je eerst alles had moeten produceren en dan pas de punten had kunnen opnemen?
dat klopt dus niet want bij elke hoeveelheid waar iets te halen viel kon je de punten ook direct gebruiken
 
Bovenaan