• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Bij hoeveel punten krijg je grotere beloningen?

DeletedUser28757

Gast
Goede avond

Ik heb een vraag.
Mijn vraag is bij hoeveel punten krijg je grotere beloningen? Hiermee bedoel ik bij hoeveel punten je van 3x 17.5 hoplieten je naar 3x35 hoplieten gaat, enzo steeds meer.
Weet iemand deze punten?
 

Dorremans

Mentor
Ik dacht dat het via het volgende gaat:

<10.000 punten | level 1
10.001 - 49.999 punten | level 2
50.000 - 249.999 punten | level 3
>250.000 punten | level 4

Alleen ben ik niet zeker van de volledige tabel die ik hier nu geef, het punt 50.000 weet ik wel 100% zeker dat je daar naar een hoger 'level' gaat.
 

DeletedUser28757

Gast
Dat is het antwoord dat ik zocht, vermoed dat die punten over mytische eenheden gaan.
Danku
 

DeletedUser28757

Gast
Nog een vraag.
Werkt Democritus op spreuken waarbij je troepen krijgt? oa mytische eenheden
 

Dorremans

Mentor
Ja Democritus werkt ook op spreuken waarbij je troepen/mytische eenheden krijgt. Hij werkt eigenlijk standaard op iedere spreuk behalve op een aantal negatieve zoals Pest van Hades, de Lagere productie spreuken die je wel eens krijgt van eilandopdrachten, enz.
 
Bovenaan