• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Bijkomend inventaris

DeletedUser29489

Gast
Waarom is er voor de recente ingame opdrachten vb. .... neem ik als voorbeeld doos van pandora, sparta vs hades ...... geen bijkomend inventaris venster ??? volgens grepolis wiki zou er voro dit soort ingame opdrachten mogelijk zijn ???? mijne loopt constant vol en moet ik veel laten verspillen omdat ik maar 20 kan opslaan
 
De extra inventaris ruimte komt alleen beschikbaar voor dagprijzen, prijzen eindklassement of speciale acties. Deze ruimte is niet naar eigen goeddunken te gebruiken en als je inventaris met 20 vakjes te vol zit is het raadzaam om bijvoorbeeld wat meer aan te vallen zodat je ruimte houdt :)
 

DeletedUser29489

Gast
Pffff ik zit echt bomvol met 20 via den gewone eilandopdrachten ... ... en dan nog komt den hades vs sparta nog erbij .......
 
Snap dat echt niet, ik heb 10 vakjes en maar 8 gevuld. Doe mijn eilandopdrachten, ben bezig met het event zonder "ruimtegebrek".
Je speelt Grepolis, een spel waarin het de bedoeling is dat je actief bent in aanval en verdediging (net wat nodig is) en niet in bouwen en hamsteren omdat je de spullen niet eens in kunt zetten (lees bij velen in wilt zetten).
.
 

DeletedUser27802

Gast
Mijn inventaris zit altijd vol eigenlijk. Maar er is niet meer ruimte nodig, omdat het vooral spreuken zijn die ik bijna nooit gebruik. Want het is inderdaad de bedoeling dat je actief bent in aanvallen/verdedigen en dan zijn de 'goede' spreuken al snel gebruikt.
 

DeletedUser26399

Gast
Slechte spreuken eens inzetten als je er beetje nut van hebt, of eens kijken hoe ze wel nuttig zijn.
 
Bovenaan