• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Black friday aanbiedingen

DeletedUser25952

Gast
Dit noem ik werkelijk geen black friday aanbiedingen. Aanbiedingen die zowat elke maand komen met de zelfde prijs. Ge krijgt zelf minder als ik deze aanbiedingen kreeg op lalysos.
Dit is echt hoe je grepo dood kunt maken iedereen keek ernaar uit en nu is iedereen van wat is me dit nu.
20% extra goud wow das veel, oorlogpakketten waar je amper in iets krijgt woow.
Proficiat aan innogames alweer. Word mijn laatste wereld da ik me goud speel daarna zijn jullie een groot goudgebruiker kwijt
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Het is echt een black friday oftewel een zwarte vrijdag, het betekent dus slechte aanbiedingen en oorlogspakketten die er niet heel aantrekkelijk uitzien. Ik zou zelf eerder die van 50 euro nemen dan die van 100 euro voor de wereld Lapithos lijkt mij gunstiger qua wat erin zit. 20% extra goud is waardeloos aangezien je veel hoger kunt krijgen met andere aanbiedingen die ik eerder heb gehad net wat THC. zegt.

Als je aanbiedingen geeft doe het ook goed zodat diegene het koopt er meerwaarde inziet. Dit is totale miswaarde. Maar goed dan is het ook een teken voor goud kopers denk ik om aan te geven dat Innogames niet van Grepolis een flopspel ervan wil maken.

Of is dit een hint dat het eindspel van Temple Run eraan komt?
 

DeletedUser25952

Gast
Die pakketten zijn gewoon slecht!
Zoals die 5 euro 3x3 sling per uur dat is 12 uur das echt waardeloos.

Die 100 euro wa is me da voor iets trekt ook op niks.

Hoop werkelijk da de andere aanbiedingen beter worden maar vrees ervoor
 

DeletedUser29138

Gast
Om het even kort samen te vatten:

De gehele community klaagt over te sterke evenementen en pakketten, vervolgens maakt Inno de pakketten en evenementen minder sterk door het aantal scherpzinnigheden en aantal troepen in te perken. Een klein halfjaar later zitten we hier...?
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Nee niet de hele community, een paar man hier. Maar dat zijn ook direct de spelers die zeiken over goud gebruik van spelers die alles met de handel doen. Of beweren dat met adviseurs spelen alleen is voor spelers die betalen. Dus de vraag is hoe serieus al die "geld is op" argumenten genomen moeten worden. Kijk mij maakt het geen zak uit want ik kom ver zat met de goudhandel. Maar het feit dat de deze acties minder aantrekkelijk zijn dan de 50/100% aanbiedingen die normaal wel is langskomen is lachwekkend. Het is beter om daarop te wachten dan nu te kopen.
 

DeletedUser29138

Gast
Het grotendeel van de spelers uit verschillende community's was het er mee eens dat pakketten en evenementen iets minder sterk mochten zijn, daarop is dit ook aangepast. De pakketten zijn er nog steeds, niemand is verplicht om ze te kopen dat is ieder's eigen keuze. Het feit dat er bij minder sterke pakketten op een dag waar er meerdere verschillende varianten komen meteen klachten moeten komen vind ik dan weer lachwekkend en aan de andere kant ook goed. Dat betekend dat de aanpassing zijn doel bereikt.
 

DeletedUser25952

Gast
kijk, wat mij vooral boos maakt zijn die troepenbundels, dat is gewoon niet waard om te kopen dat ze dat zelf in godsnaam durven verkopen.

het is black friday werd aangekondigd maar er was dus eigenlijk niks aan te zien, zijn gewone bundels zelfs slechter dan ooit die je krijgt op deze dag.

op een dag waar je normaal speciale bundels zou kunnen kopen of 50-75% meer goud ofzo dan ga er meer dit kopen = meer winst voor inno + meer winst voor goudhandelaren.

mensen die constant zagen over dat goud gebruik zijn kleine zeurpieten vind ik persoonlijk, ik zie meer niet goudgebruikers of minder in de top 10 staan dan wel. als je genoeg actief kunt spelen kan je gemakkelijk mee met de top en als je slim speelt.

maar degene die er over zagen zijn vaak spelers die op elke wereld er niks van bakken en dit altijd op het goud steekt.

die evenements zijn soms overpowerd vooral die halloween evenement mogen ze wel afschaffen
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Volgens mij was op events de kritiek met name dat er een aantal werelden achter elkaar 2 weken na de start een event begon. Dat is het stadium waarin een zeer beperkte groep op het einde van zo'n event al de maximale tier van beloningen krijgt. Gezien deze spelers het meeste kopen creëert dit een enorme boost voor "goudspelers" ten opzichte van niet of wat "minder goudspelers". Dus events in de 1e 2-3 maanden en helemaal de overpowerde events zijn in dat opzicht niet wenselijk.

Wat verder in het spel zijn event en pakket boosts prima op te vangen als je jezelf normaal verdedigd.
 

DeletedUser25952

Gast
die van nu is nog belachelijker !
100 euro
30 x vs van 1 per uur 10 uur lang = 300 vs in total
10 x trir van 1 per uur 10 uur lang = 100 trir in totaal
dan nog 6 nedereien

dat is belachelijk voor woorden dat ze dit durven te verkopen. is niks met dat ze minder moesten zijn, want denk zelf dat geen geld gebruikers dit ook wel zien dat dit belachelijk is.
 

zebia

Winnaar Bingo 2018
Je kunt die troepen beter zelf maken met gs dat gaat stukken beter en sneller om aan die 300 vs te komen. Er is ooit een petitie getekend tegen warfare packages, die ik toen ondertekend had maar dit bedoel ik niet met het verminderen van warfare packages. Dit nationale euro verspilling als je dit gaat kopen.
Het plaatje dat er mensen tegen waren klopt, maar op deze manier laat je zien dat er zeer belabberd uit ziet hoe zij dingen regelen doe dan geen warfare packages als je zulke shit verkoopt. Dit is wederom wanprestatie van Innogames! Trouwens ik heb nou ook 2 kisten in beeld die over mijn benaming van muur staan, kun je dit ook weghalen van je stadsbeeld? Ziet er gwn niet uit voor mijn beeldogen.

Ik vind dit net zo discrimerend als hoe mensen reageren op de zwarte piet oorsprong.
 

DeletedUser17692

Gast
Ik vond die tweede en derde pakketten wel mee vallen, maar deze laatste valt niet goed te praten.
 

jeangenie

Harpij
Op de een of andere manier verdwijnt de zakelijkheid uit innogames. Ze weten ongetwijfeld dat het slecht is wat ze proberen aan te smeren. Maar wat ze niet willen inzien is dat hun zuinigheid leidt tot zuinigheid bij de spelers want ook ik had en heb mijn twijfels gehad bij de aanbiedingen en ben er niet op in gegaan . Dat geldt trouwens voor steeds meer aanbiedingen waaraan ik voorbij ga. Als ze het aantrekkelijk maken voor de spelers zullen wellicht de uitgaven van die spelers oplopen. = inkomsten voor innogames. Maar het is ze in ieder geval bij mij gelukt om mijn 'hobby' te laten afzakken tot een spelletje.
 

jeangenie

Harpij
Het grotendeel van de spelers uit verschillende community's was het er mee eens dat pakketten en evenementen iets minder sterk mochten zijn, daarop is dit ook aangepast. De pakketten zijn er nog steeds, niemand is verplicht om ze te kopen dat is ieder's eigen keuze. Het feit dat er bij minder sterke pakketten op een dag waar er meerdere verschillende varianten komen meteen klachten moeten komen vind ik dan weer lachwekkend en aan de andere kant ook goed. Dat betekend dat de aanpassing zijn doel bereikt.
exalted, dit antwoord is zo 'dom'zo idioot.. de pakketten zijn minder sterk geworden maar de prijzen hetzelfde.. in welke winkel ga jij kopen als in de ene winkel je een tientje betaald voor 500 gram en in een andere winkel krijg je voor een tientje een kilo...
Nu kan je hier alleen maar de aanbieding krijgen van 500 gram.. Hoe dom denken jullie dat wij de spelers zijn!!!!!!!!!!!!!!!!! Je leest het hierboven dat die spelers die reageren er niets van snappen. en wat een half jaar geleden volgens jou/jullie aan de hand was vwb de sterkte van de pakketten.. dat die minder sterk moesten worden!!! sorry daar geloof ik niets van
 

DeletedUser17692

Gast
twsciekly.gif
 
Er worden dingen door elkaar heen gehaald. Toen Inno een jaar of 3 of is het al 4 jaar geleden met hun Warpackage kwamen is er op heel veel servers een storm van protest geweest.

Wat events betrof werd geprotesteerd tegen de overkill als je maar flink goud smeet waar een niet goud of weinig goud gebruiker gewoon geen kans op dezelfde prijs had. Zwaarte en beschikbaarheid totaal uit balans waren in events.
Ook het starten van events terwijl net op de servers nieuwe werelden van start waren gegaan is tegen geprotesteerd.
Leek heel even de goede kant op te gaan terwijl geheel tegen wat "de council" te horen kreeg, events zo veranderd werden dat de balancering doorsloeg naar de andere kant terwijl er ook events helemaal niet opnieuw gebalanceerd werden, juist degenen waar het voor gevraagd was.

Gouden scherpjes, neem deze maar even als voorbeeld. Werd van gezegd dat het een exclusief item bleef, 3 weken later werden ze in pakketten aangeboden.
Over de zogenaamd "black friday" aanbiedingen, als je door de tijd heen op de pakketten gelet hebt kon je aan zien komen dat ze er steeds een beetje minder in stopten voor dezelfde prijs want "spelers" kopen toch wel.
Net zo goed dat spelers verschillende "speler-gerichte" aanbiedingen krijgen. Als niet goud-koper kreeg ik toch regelmatig 100% bonus aanbiedingen terwijl medespelers 20% bonus aangeboden kregen.
Wat te denken van enquêtes, goud-kopers uitgebreide vragenlijsten krijgen en niet goud-kopers nog niet eens een enquête ontvangen.
 
Bovenaan