• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Boerderij berekeningen

DeletedUser28371

Gast
Beste mede grepolissers,

Ik had even een kort vraagje. Ik probeerde een leger te maken en er achter te komen hoeveel vrije inwoners ik hier voor nodig heb. Nu heb ik dit zitten te bereken en kom ik op 1724 uit. Ik dacht van even kijken in mijn boerderij en dan weet ik hoeveel ik er heb. Nu zit ik met een probleem er staat dat ik 662 vrije inwoners heb en het volgende is te vinden in de boerderij. Is bij de huidige maximale bevolking gebouwen en/of leger er af gehaald. En wat is bedoeld met huidige bevolking wat is hier van afgehaald?
ucdj0qjcggt.png
 
Dat is wat de boerderij max. aan inwoners kan leveren als je deze helemaal uitbouwt. Je kan door onderzoek ploeg (academie) en het bouwen van een badhuis (bijzonder gebouw) extra inwoners genereren.
 

DeletedUser26399

Gast
maximaal is maximum aan inwoners dat je op dat level gebruiken kan. Doe je je boerderij omhoog gaat dat getal ook omhoog
 
Bovenaan