• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gameplay Boeredorpen Bireem/Vuurschepen

jullie kunnen wel gaan haten op hem maar hij geeft alleen een tip om t spel beter te maken.
en nog ff over dat boot over land: als InnoGames nou een 2de soort eilandopdracht maakt (dit lijkt me zeer lastig) maar dan in je stad zelf. voor je haven (als je die hebt) is een stuk met water. daar kun je dan die opdrachten neerplaatsen ipv op het eiland zelf.

die opdrachten kun je dan met al je steden op dat eiland aanvallen. meesten hebben als ze groter zijn 2 a 3 steden per eiland en daar kun je t makkelijk mee doen.

kom hier nog op terug..

Ken de griekse mythologie eerst eens voor jullie beiden de muil opentrekken @Mellon Collie en @AriChibi er waren in de griekse oudheid ook vliegende schepen!!!!!
Onder aanvoering van onze held Jason!!

De Argo (Oudgrieks: ἡ Ἀργώ, "de Snelle") was in de Griekse mythologiehet schip van de Argonauten, waarop ze onder leiding van Jason naar Colchis voeren. De Argo dankt zijn naam aan de bouwer van het schip: Argos.

De Argo werd door de godin Athena (godin van onder andere de wijsheid) voorzien van extra stevige verdediging en een sprekende balk die later goed van pas kwamen.

De Argo werd ook Jasons dood, want toen hij eens in Korinthe onder het wrak van het schip lag te slapen, stortte het schip in elkaar en verpletterde hem.

Dus kruip maar weer heel snel onder jullie steen, lekker dicht naast elkaar, dan kunnen jullie elkaar warm houden.

Ken eerst de geschiedenis voor je weer je wat zegt of lees eerst de wikipedia eens na!!!
is een kleine tip om te voorkomen dat jullie je belachelijk maken zoals nu!

Laatst bewerkt:

DeletedUser28430

Gast
Zie je die ingame dan? Daarnaast, ik denk dat jij als werkloze kelderkaatser beter even je mond kan houden voor je mij de les gaat lezen over antieke mythologie of all things x)

staat er bij wat voor soort schip het is?
Nee, het kan van alles zijn.
en zoals je weet zijn er 4 soorten schepen.

en laat je belediging aub achterwege en ga niet als een kip zonder kop te keer als jij eens ongelijk hebt kerel
wat een slechte verliezer ben je want dan moet je persoonlijk worden.
Wil support graag verzoeken jou opmerkingen en die van je vriendin te verwijderen.
Het gaat hier om het verbeteren van een spel en daar passen jou bijdrages en die van je lieve vriendin Arichibi niet bij omdat ze totaal geen inhoud hebben net als jullie zelf

DeletedUser28430

Gast
staat er bij wat voor soort schip het is?
Nee, het kan van alles zijn.
en zoals je weet zijn er 4 soorten schepen.

en laat je belediging aub achterwege en ga niet als een kip zonder kop te keer als jij eens ongelijk hebt kerel
wat een slechte verliezer ben je want dan moet je persoonlijk worden.
Wil support graag verzoeken jou opmerkingen en die van je vriendin te verwijderen.
Het gaat hier om het verbeteren van een spel en daar passen jou bijdrages en die van je lieve vriendin Arichibi niet bij omdat ze totaal geen inhoud hebben net als jullie zelf
Volgens antieke bronnen werd de argo geconceptualiseerd als een gallei, een soort schip dat we ingame niet eens hebben.
Zelfs als we wel een Argo hadden, blijft er echter niks van je punt overeind, gezien het een uniek schip was. Je zou er dus maar eentje naar je eilandenopdracht kunnen sturen, en dat zet weinig zoden aan de grond. De rest van je post is erg onvriendelijk, maar ik snap de frustratie wel. Het is vast behoorlijk vochtig daar in de kelder.

Volgens antieke bronnen werd de argo geconceptualiseerd als een gallei, een soort schip dat we ingame niet eens hebben.
Zelfs als we wel een Argo hadden, blijft er echter niks van je punt overeind, gezien het een uniek schip was. Je zou er dus maar eentje naar je eilandenopdracht kunnen sturen, en dat zet weinig zoden aan de grond. De rest van je post is erg onvriendelijk, maar ik snap de frustratie wel. Het is vast behoorlijk vochtig daar in de kelder.
ten eerste iedereen beschikt toch ook over de helden? ieder personage is uniek en er is maar 1 van, dus als jij je zo nodig daaraan vast moet grijpen dan zijn de helden dus ook niet van toepassing.
Je beweerd dat een Gallei geen Trireem is maar Gallei is de Romeinse benaming voor ongeveer het zelfde schip al een Trireem net als Zeus, bij de Romeinen, Jupiter is en Poseidon bij de Romeinen Neptunus is.

Dit is het laatste wat ik deze nodeloze discussie toevoeg

DeletedUser28430

Gast
ten eerste iedereen beschikt toch ook over de helden? ieder personage is uniek en er is maar 1 van, dus als jij je zo nodig daaraan vast moet grijpen dan zijn de helden dus ook niet van toepassing.
Je beweerd dat een Gallei geen Trireem is maar Gallei is de Romeinse benaming voor ongeveer het zelfde schip al een Trireem net als Zeus, bij de Romeinen, Jupiter is en Poseidon bij de Romeinen Neptunus is.

Iedere speler kan maar een van iedere held hebben.
Het is vrij irrelevant wat de Romeinen een gallei noemden, gezien de Argo een grieks schip is en Grepolis gebaseerd is op de Griekse oudheid, en gezien gallei een parapluterm is voor heel veel verschillende schepen die zich voortbewegen via een combinatie van wind en spierkracht, kun je die term niet zonder meer gelijkschakelen met de term 'trireem', die verwijst naar een specifiek type oorlogsschip met drie rijen roeiers onder elkaar en twee masten met vierkant getuigde zeilen.

het mooie van een Galei is is dat vaak de slaven roeien en zodra ze een vijandelijk schip tegenkomen met allerlei waren, klappen ze de mast omlaag en moeten de slaven hun longen uit hun lijf roeien om het schip aan te vallen

DeletedUser28430

Gast
oh oh oh wat slecht. En om het helemaal af te maken, gebruikt ie dan ook nog eens een renaissanceschilderij om zijn punt te maken over een spel dat zich afspeelt in de klassieke oudheid, waarbij de Argo en passant veranderd is in een korveel. Wil je Columbus als nieuwe held, Pier? Conquistadores als units?

P.S.:
~Pier, eerder vandaag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ken de griekse mythologie eerst eens voor jullie beiden de muil opentrekken @Mellon Collie en @AriChibi er waren in de griekse oudheid ook vliegende schepen!!!!!
Onder aanvoering van onze held Jason!!

De Argo (Oudgrieks: ἡ Ἀργώ, "de Snelle") was in de Griekse mythologiehet schip van de Argonauten, waarop ze onder leiding van Jason naar Colchis voeren. De Argo dankt zijn naam aan de bouwer van het schip: Argos.

De Argo werd door de godin Athena (godin van onder andere de wijsheid) voorzien van extra stevige verdediging en een sprekende balk die later goed van pas kwamen.

De Argo werd ook Jasons dood, want toen hij eens in Korinthe onder het wrak van het schip lag te slapen, stortte het schip in elkaar en verpletterde hem.

Dus kruip maar weer heel snel onder jullie steen, lekker dicht naast elkaar, dan kunnen jullie elkaar warm houden.

Ken eerst de geschiedenis voor je weer je wat zegt of lees eerst de wikipedia eens na!!!
is een kleine tip om te voorkomen dat jullie je belachelijk maken zoals nu!
Ik heb altijd geleerd dat wikipedia geen betrouwbare bron is.

Ik vind het meestal al welletjes wanneer geschiedenis en mythologie in de eerste zin op één hoopje geveegd worden.

Hoe wil je een vliegend schip gaan implementeren? Moet het net als in de legende gewoon op de grond flikkeren en alles slopen? En dat je het dan opnieuw moet gaan bouwen idk .

Ik help ook alleen maar met suggesties, het heeft geen zin om met je piel te wapperen alsof je de enige met een mening bent @Pier Gerlofs Donia

Het gaat hier niet over geschiedenis en mythologie maar over een spel, en over de kans te geven aan kleinere spelers om in het spel een manier te krijgen om zich te verdedigen indien nodig...
Soms met enkele bireems kan je een stad reden, en met deze voorstel de kans te geven aan kleinere steden om birs of VS op te vragen in de boerenborpen om zich mss eventje te verdedigen!

Aliexpressie is onto something volgens mij. Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat boerendorpen aanzienlijk kleiner zijn dan de stadjes van spelers, toch? Gezien de maximale bevolking van een stad zo rond de 4116 ligt, lijkt het me ondenkbaar dat boerendorpen de mankracht hebben om kanalen te onderhouden. Ze moeten immers ook al flink op het land werken en ze lopen het risico ingelijfd te worden in het leger van de stadstaten om ze heen. Gezien we als speler weten dat geen enkele van onze inwoners helpt met het onderhoud van die zogenaamde kanalen, zou het echter zo moeten zijn dat de boertjes AL het onderhoud verzorgen van ALLE kanalen. Volstrekt onrealistisch naar mijn bescheiden mening.
Maar de gebroeders Ko hebben een boot genaamd Anna, die in een sloot ligt.
Dus als we de boot nu Anna noemen, hebben we geen kanaal nodig. Een sloot is voldoende om bij de boerendorpen te komen.

Tevens stel ik voor om Mozes toe te voegen als held.
Als je dan een leger meestuurt met Mozes hoef je geen schepen mee te sturen, aangezien hij de zee kan splijten.