• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

boerendorp stemming

DeletedUser

Gast
hoelang duurt het voordat bij boerendorp 1 stemming erbij komt?

ALVAST BEDANKT VOOR JULLIE HULP:)
 

DeletedUser

Gast
AW: boerendorp stemming

Geen idee. Maar meestal na een nachie gaatie wel van 85 naar 100 alweer. Ik farm gwn volop op een dag. Ik let alleen op de kracht. Ja ook wel op de stemming maar die gaat niet extreem snel omlaag.
 

DeletedUser

Gast
AW: boerendorp stemming

Ik meende ooit gelezen te hebben één tot anderhalf uur per procentje stemming, op wereldsnelheid 1. maar ben hier niet zeker van!
 

DeletedUser

Gast
AW: boerendorp stemming

De stemming stijgt per uur 0.5 - 1.5 op een snelheid 1 server
 

DeletedUser2769

Gast
AW: boerendorp stemming

48% per 24 uur op Zeta (snelheid x2). Zal dus wel 24% op een normale server zijn.
 

DeletedUser

Gast
AW: boerendorp stemming

precies. het gemiddelde van 0.5-1.5 is 1, en 1 per uur is 24% na een dag :)
 

DeletedUser

Gast
AW: boerendorp stemming

Is het ook zo dat een lage stemming sneller stijgt dan een hoge..?
meen hier ook iets over gelezen te hebben. ^^ (lol.. ik lees te veel denk ik. :p)
 

DeletedUser

Gast
AW: boerendorp stemming

Niet dat ik weet. ik neem aan dat het altijd hetzelfde is. Waarschijnlijk lijkt het langzamer zodra de stemming hoger is omdat je eerder wilt farmen, en de steden emt lage temming negeer je vaker.
 

DeletedUser

Gast
AW: boerendorp stemming

Niet dat ik weet. ik neem aan dat het altijd hetzelfde is. Waarschijnlijk lijkt het langzamer zodra de stemming hoger is omdat je eerder wilt farmen, en de steden emt lage temming negeer je vaker.

Ah, ik herinner me het weer..
was zo bij kracht. ;)
kracht neigt uit zichzelf naar 50% toe, en van 100% daalt ie sneller dan van 55%...
 
Bovenaan