• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Boerendorp

DeletedUser

Gast
hey

ik heb een klein vraagje:
"Wat gebeurt er als een boerendorp zicht verdedigt en je valt het toch aan?"

mvg

patrykske0;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Boerendorp

dan moet je troepen daar vrslaan. het zijn heel weinig troepen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Boerendorp

Ja. Maar het zijn meestal niet heel veel troepen die verdedigen. Hoogstens 25 eenheden ofzo.
 

DeletedUser2769

Gast
AW: Boerendorp

kunnen dan mijn troepen sterven?


Jazeker, hoewel het verlies niet al te groot zal zijn. Val in ieder geval NOOIT boerendorpen aan met verdediging-troepen als boogschutters indien de stemming lager dan 60 is in een boerendorp. (Ook al heb je diplomatie onderzocht)

Met aanvalstroepen (ruiters, slingeraars, strijdwagens) is het de moeite waard om boerendorp aan te vallen tot de stemming 40 is. Indien je geen diplomatie heb onderzocht, tot de 50%. Niet lager!
 

DeletedUser

Gast
AW: Boerendorp

Of wacht gewoon tot de stemming weer hoog genoeg is om aan te vallen zonder enige risico van verzet, dat is namelijk het slimste.
 

DeletedUser9436

Gast
AW: Boerendorp

Of wacht gewoon tot de stemming weer hoog genoeg is om aan te vallen zonder enige risico van verzet, dat is namelijk het slimste.

dat doe ik ook gwn ;)
anders kan je troepen (en dus GS) verliezen
die je dan eigenlijk plundert xD
 
Bovenaan