• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afgekeurd boerendorpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
De hoeveelheid gs wordt door innogames aangepast aan de snelheid van de wereld. Nu ben ik op Idalium begonnen en daar krijg je dus voor 6 level 6 boerendorpen per 8 uur slechts 6300 gs. Ik snap niet dat dit zo weinig is. het zou misschien zo moeten zijn dat hoe langzamer de wereld hoe meer gs voor de boerendorpen of de snelheid van de wereld niet meer van invloed laten zijn met de hoeveelheid grondstoffen bij de boerendorpen. Dat is misschien nog eerlijker.
Wie het met me eens is graag reageren. Samen kunnen we misschien innogames beïnvloeden op dit punt

Juist niet, dat zou betekenen dat met genoeg activiteit en geplunder je een snelheid 3 of 4 wereld kan evenaren. GSproductie in snellere wereld is hoger, dus waarom moet boerendorp dan minder gs in verhouding geven?

Dorremans

Mentor
Tegen, snap de logica van dit systeem wel die we nu hebben. Geen idee hoe jij achter jouw beredenering komt, maar in mijn oren klinkt het niet logisch.

Tegen, snap de logica van dit systeem wel die we nu hebben. Geen idee hoe jij achter jouw beredenering komt, maar in mijn oren klinkt het niet logisch.
als jij het niet logisch vindt dan is ons inzicht anders. een langzamere wereld , gs groei langzamer, boerendorpen minder gs... dat is tegenstrijdig met snellere werelden. de gs groei op langzamere werelden zou juist sneller moeten gaan om het 'langzamere' te compenseren
ik zie dat jij pas sinds 2015 dit spel speelt, dus jij hebt de vroegere werelden niet meegemaakt en logischerwijs kan je dus geen oordeel geven over hoe het 'vroeger' was. Doe je dat wel dan fantaseer je

Juist niet, dat zou betekenen dat met genoeg activiteit en geplunder je een snelheid 3 of 4 wereld kan evenaren. GSproductie in snellere wereld is hoger, dus waarom moet boerendorp dan minder gs in verhouding geven?
jouw redenatie klopt niet. als je actief bent en dat ben ik, dan nog gebeurt er veel te weinig. Je zou juist veel minder moeten spelen om nog iets te kunnen doen. Je moet eindeloos wachten tot je gs groeit. Behalve natuurlijk de volgoud spelers. die maken het zichzelf makkelijk

Dorremans

Mentor
als jij het niet logisch vindt dan is ons inzicht anders. een langzamere wereld , gs groei langzamer, boerendorpen minder gs... dat is tegenstrijdig met snellere werelden. de gs groei op langzamere werelden zou juist sneller moeten gaan om het 'langzamere' te compenseren
ik zie dat jij pas sinds 2015 dit spel speelt, dus jij hebt de vroegere werelden niet meegemaakt en logischerwijs kan je dus geen oordeel geven over hoe het 'vroeger' was. Doe je dat wel dan fantaseer je
Wel mooi dat je mijn mening niettig verklaart, omdat ik minder lang speel. Je hebt het nu over het boerendorpensysteem van NU en hebt totaal niks gezegd over hoe de werelden 'vroeger' waren dus ik kan zeker wel mijn mening geven. Ook geen idd hoe je bij die uitspraak bent gekomen, omdat het totaal niet van toepassing is.

Je speelt op een slomere wereld, dus alles is slomer, daar kies je uiteindelijk voor. Wil je sneller GS krijgen en sneller groeien dan speel je op een snellere wereld. Er zijn niet voor niks andere snelheden aangemaakt.

Als je een langzame wereld sneller maakt dmv meer gs uit boerendorpen en een snelle wereld langzamer maakt dmv minder gs uit boerendorpen, dan haal je het hele idee van langzame en snelle werelden weg.
Alles wordt aangepast aan de snelheid, zo ook de boerendorpen.

Dat Dorremans dit spel niet lang genoeg speelt, is onzin.
Een AF account zegt helemaal niks over hoelang een speler al speelt.

als je alleen de hoeveelheid gs van de boerendorpen verhoogt dan is zijn er nog genoeg aspecten die een trage wereld een trage wereld laten zijn. M.a.w. jouw argument is niet geldend.

Als op een snellere wereld meer gs word geproduceerd, dan is het logisch dat de boerendorpen ook meer geven...
Dus tegen. (Behalve als dit jou idee was, want ik zie door de bomen het bos niet meer...)

Dorremans

Mentor
sorry dat ik je heb verontrust met mijn mening. jammer dat je niet serieus bent
Kinderachtig, maar had ondertussen ook niet anders van je verwacht.

als je alleen de hoeveelheid gs van de boerendorpen verhoogt dan is zijn er nog genoeg aspecten die een trage wereld een trage wereld laten zijn. M.a.w. jouw argument is niet geldend.
Juist een goed argument die Aeglos geeft. Er zijn niet voor niks slome en snelle werelden en die scheiding is nu enorm duidelijk. Waarom heb je ook meer GS nodig via boerendorpen als alles eromheen trager is? Makes no sense. Nouja behalve voor jouw dan ;d

Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik tegen ben.

Ik denk dat vrij logisch is dat je op een TRAGE wereld minder gs krijgt dan op een SNELLE wereld...? Als je het sneller wil maken zal je iets meer moeten farmen vrees ik.

En je zit hier nog steeds op een forum waar men kan discussieren en meningen heeft, als je hier niet mee om kan gaan dan vrees ik dat je beter geen topic's aanmaakt dan moet je ook niet alle meningen die zich niet bij je aansluiten 'niet geldend' verklaren ;)

Jaspenia

Mentor
Als je een langzame wereld sneller maakt dmv meer gs uit boerendorpen en een snelle wereld langzamer maakt dmv minder gs uit boerendorpen, dan haal je het hele idee van langzame en snelle werelden weg.
Alles wordt aangepast aan de snelheid, zo ook de boerendorpen.

Dat Dorremans dit spel niet lang genoeg speelt, is onzin.
Een AF account zegt helemaal niks over hoelang een speler al speelt.
^^^ Dit

Dus tegen

PS. Ik ben serieus
PSS. Ik speel lang genoeg om een mening te kunnen hebben.
PSSS. Deze argumenten zijn behoorlijk geldig

Dit moet wel één van de slechtst geredeneerde topics zijn ?

Langzamere wereld bouw je ook slomer dus heb je die GS ook niet nodig, alles gaat gewoon wat langzamer.

Status
Niet open voor verdere reacties.