• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bosmeester

DeletedUser5716

Gast
Vanwaar je naam 'Bosmeester'?

Bosmeester is een slangensoort (Lachesis muta), een van de karaktereigenschappen van de slag is geduld. Hij kan dagen zijn prooi observeren en dan ineens toeslaan, als hij alsnog mist dan kan hij weer het geduld opbrengen door weer te wachten. De naam gaat al enkele jaren terug. In het verleden heb ik het spel Medal Of Honor (Allied Assault) gespeeld. Daar was ik actief als clanleider, een clan onderverdeeld in een 1 team dat voor een competitie (Clanbase) speelde, een fun team en een jeugdteam. Door het geduld binnen de wedstrijden en als leider van het team heb is deze naam ontstaan.

DeletedUser5716

Gast
Wanneer is iemand een echte gamer volgens jou?

Ieder persoon die een spel speelt is in mijn ogen een gamer. Een speler die sporadisch een spel speelt is voor mij, net als een speler die uren lang een spel speelt een gamer. Zie wel een verschil in Retro-gamers of Die-Hard Gamers t.o.v. de gewone gamer. Als je dagelijks enkele uren spendeert aan het gamen vind ik je wel onder de die-hard gamer vallen.

Nu heb ik een wedervraag naar de Grepolis gamers:
Welke game speel jij en waarom ben je dat type game gaan spelen?

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Op het moment Hearts of Iron 3, altijd leuk om even strategisch na te denken:p.
RPG's vind ik natuurlijk het allerleukste:).
Jij?

DeletedUser20232

Gast
Nu heb ik een wedervraag naar de Grepolis gamers:
Welke game speel jij en waarom ben je dat type game gaan spelen?
Destiny! (ps4), op console speel ik meestal shooters, Destiny is razend populair en qua gameplay zit het supergoed! Multiplayer is tof aangezien het niet uitmaakt welk level je bent. Alle levels zijn uitgeschakeld dus iedereen is gelijk. Dat vinik enorm tof aan de multiplayer modus. Voor de rest is het erg leuk als je met vrienden online speelt om co-op te doen.

DeletedUser5716

Gast
Op het moment Hearts of Iron 3, altijd leuk om even strategisch na te denken:p.
RPG's vind ik natuurlijk het allerleukste:).
Jij?

Zelf heb ik altijd de shooters gespeeld als Medal Of Honor serie, Half Life, Unreal Tournament etc. Van de RPG heb ik me ooit gewaagd aan Oblivion en heb ik alle Fall Out games uitgespeeld.

Destiny! (ps4), op console speel ik meestal shooters, Destiny is razend populair en qua gameplay zit het supergoed! Multiplayer is tof aangezien het niet uitmaakt welk level je bent. Alle levels zijn uitgeschakeld dus iedereen is gelijk. Dat vinik enorm tof aan de multiplayer modus. Voor de rest is het erg leuk als je met vrienden online speelt om co-op te doen.

Heb Destiny alleen van in trailers gezien, spel met het meeste ontwikkelgeld. Deze zal op mijn Playstation 2 niet draaien :).

Sanhal

Half Life ook gedaan (wie weet komt er ooit een deel 3), MoH ook maar mwa. Vind RPG's nog steeds het leukste. Fallout is wel geweldig.
Destiny lijkt me tbh een vreselijk slecht overhyped spel.

DeletedUser5716

Gast
Als je mocht kiezen, welke superkracht zou je dan het liefst hebben? Wees creatief, alles is mogelijk!

De kracht van De Feniks, het uit de dood laten herrijzen van die personen die omwille van het kwaad van andere om het leven zijn gekomen. Klein beetje tele kinetisch en tele pathie erbij kan ook geen kwaad ;).

Welke superkracht zou jij zelf willen hebben?

Araluen

Manticore
De kracht van De Feniks, het uit de dood laten herrijzen van die personen die omwille van het kwaad van andere om het leven zijn gekomen. Klein beetje tele kinetisch en tele pathie erbij kan ook geen kwaad ;).

Welke superkracht zou jij zelf willen hebben?

Dat weet ik niet zeker. Ik zit aan twee dingen te denken:

1. in dieren kunnen veranderen (zoönische metamporphose), omdat dieren superlief zijn en dan is er zo veel mogelijk. Je kan heel hard rennen, vliegen, zwemmen, imponeren, verstoppen en nog veel meer. Dat kleren en mijn verstand mee veranderen is overigens wel een voorwaarde.

2. teleporteren, omdat ik dan nooit meer te laat kom of door de tegen moet fietsen ofzo en omdat het de mogelijkheid bied om geweldige grappen uit te halen.

En waar komt jou naam eigenlijk vandaan, of waarom heb je deze naam genomen?

DeletedUser5716

Gast
Mijn naam is reeds de voorbij gekomen :)

Bosmeester is een slangensoort (Lachesis muta), een van de karaktereigenschappen van de slag is geduld. Hij kan dagen zijn prooi observeren en dan ineens toeslaan, als hij alsnog mist dan kan hij weer het geduld opbrengen door weer te wachten. De naam gaat al enkele jaren terug. In het verleden heb ik het spel Medal Of Honor (Allied Assault) gespeeld. Daar was ik actief als clanleider, een clan onderverdeeld in een 1 team dat voor een competitie (Clanbase) speelde, een fun team en een jeugdteam. Door het geduld binnen de wedstrijden en als leider van het team heb is deze naam ontstaan.

Fireas

Gast
Stel Nederland en Vlaanderen worden ooit samengevoegd en er is een compleet nieuwe vlag nodig en jij mag deze ontwerpen.
Hoe zou deze vlag er dan uit komen te zien?

Sanhal

Ja maar is het zoeken niet veel leuker? Vooral als anderen meehelpen ze te verstoppen?

Bovenaan