• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bosmeester

DeletedUser24090

Gast
Wat wou je vroeger worden? Met welke collega (modje, QA medewerker etc.) zou je wel eens mee willen daten? Welke smurf zou je willen zijn?

DeletedUser5716

Gast
Wat wou je vroeger worden? Met welke collega (modje, QA medewerker etc.) zou je wel eens mee willen daten? Welke smurf zou je willen zijn?
Gevechtspiloot (F16)
De dobbelsteen rolt en het is geworden.....Signlady.
smiley_emoticons_freu-dance.gif

Geluksmurf

Wat zou jij je guilty pleasure noemen?:O
Zouden het toch de nummers van Mixed Emotions zijn, heb ik veel gedraaid toen nog op cassettebandje.

cas·set·te·band·je (het; o; meervoud: cassettebandjes)
1
cassette (2) voor geluidsopnamen

DeletedUser5716

Gast
Grexit; voor of tegen?

Kan de bevolking van Griekenland geen ongelijk geven met alle protesten etc.. De regering die er een zooitje van gemaakt heeft moeten nu alle zeilen bij zetten om in de Euro zone te mogen blijven. Anderzijds ben ik ook van mening dat deze mensen door Europa niet geholpen willen worden, ze laten het in elk geval niet blijken. In dat geval is het voor mij Grexit.

DeletedUser20232

Gast
Stel je krijgt 2 euro, je moet deze uitgeven aan iets. Het mag ook minder dan 2 euro zijn, maar niet meer dan 2 euro.
Aan wat zou je je 2 euro uitgeven? En waarom dat?

Bovenaan