• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Bres

DeletedUser11910

Gast
Beste,

Is het handig om bres te gebruiken en te hebben?
Dit lijkt mij persoonlijk handig als er een level 0 muur wordt gehanteerd (op sommige spelwerelden gebeurd dit).

Zo ja,
Hoeveel VS moet je meesturen met 1 aanval met bres? en verlies je ook LT doordat je bres gebruikt of heeft dat geen effect daarop?
 

Gollum Returns

Manticore
Ligt eraan voor wat je het wil gebruiken.

En hoeveel VS je moet meesturen ligt er een beetje aan hoeveel biremen er in een haven staan.

40 VS tegen 150 bir heeft het zeker effect, je zal namelijk wel wat LT verliezen, maar minder dan een normale aanval.

Alleen hoe groter de hoeveelheid bir wordt, hoe meer VS je nodig hebt, en waardoor je dus uiteindelijk minder landeenheden mee kan sturen.

Ik was er vroeger wel fan van, maar ben er de laatste 2 jaar vanaf gestapt doordat ik mijn clears anders op ben gaan bouwen.

Wil je bres gebruiken voor een kolo dan werkt het niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik stuur mijn mytheenheden altijd als Bres aanval naar een belegerde stad. Op het troepenoverzicht lijkt dat plaatje namelijk op dat plaatje van ondersteuning, dus het kan je redden als iemand met een duffe kop naar zijn scherm kijkt =)
 
Bovenaan