• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

btw verhoging theater kaartjes

DeletedUser

Gast
het nederlandse <minderheids> kabinet is van plan de belasting op theater kaartjes van 6% naar 19% te verhogen, dit is uitgesteld tot 1 juli 2011

maar betekent dit dat de feestjes (theater voorstellingen) in grepolis ook duurder worden van
12000 :hout: , 15000:steen: en 12000:zilver:
(en nu tijdelijk met kerst van 10000:hout:, 12000:steen: en 10000:zilver:..)
naar 13472 :hout:, 16840 :hout: en 13472 :zilver:
en tijdens de volgende kerst 11226 hout, 13472 steen en 11226 zilver
?

wat vinden jullie?

(berekeningen zijn gedaan door het huidige bedrag te delen door 106 en te vermenigvuldigen met 119)

DeletedUser

Gast
AW: btw verhoging theater kaartjes

liever niet, al gebruik ik het theater niet veel...

DeletedUser

Gast

Dat zal me niet veel uitmaken, ik gebruik nooit theatervoorstellingen.

Te veel Grondstoffen + 5 dagen wachten

Stadsfeesten zijn beter :)

DeletedUser

Gast

ik ben voor. lekker belangrijk dat je nu meer voor een kaartje zou moeten betalen. laten ze alleen het geld dat ze daar mee verdienen een keer iets terug van geven aan het volk.

DeletedUser8390

Gast

niet akkoord,niet om dat in nederland het duurder word dat dat ook op grepolis moet
theater is hier al duur genoeg

DeletedUser

Gast

niet akkoord,niet om dat in nederland het duurder word dat dat ook op grepolis moet
theater is hier al duur genoeg

-,-

De prijzen van Greplis theater heeft helemaal geen verband met het algemen Nederlandse theater. Op geen enkele manier..

DeletedUser

Gast

-,-

De prijzen van Greplis theater heeft helemaal geen verband met het algemen Nederlandse theater. Op geen enkele manier..
ja lol ik dacht dat dit topic meer als grapje was bedoeld, maar er word serieus op ingegaan xD

DeletedUser6513

Gast

ik neem aan devil dat dat van grepolis een grap was dus ik houd het bij de echte theater kaartjes. nee slaat echt nergens op. het is allemaal al niet goedkoop en ze drammen erop dat jeugt naar een museum of theater gaat. doen ze er 13% extra belasting op:rolleyes: over grepolis. is toch maar 1 farm meer

DeletedUser

Gast

ik ben voor. lekker belangrijk dat je nu meer voor een kaartje zou moeten betalen. laten ze alleen het geld dat ze daar mee verdienen een keer iets terug van geven aan het volk.

das wel een voordeel voor mensen die weinig naar theaters gaan! lijkt me zelf eigenlijk om de btw te verlagen en over andere dingen die iedereen evenveel moet doet of heeft te verhogen, zo krijg je uiteindelijk meer inkomsten en zou je de mensen die de teaters bezoeken belonen op het stimuleren van de economie aangezien het geld wat betaald word weer word uitgegeven aan lonen waar ook weer belasting over word betaald ect..

ja lol ik dacht dat dit topic meer als grapje was bedoeld, maar er word serieus op ingegaan xD

was inderdaad als grapje bedoelt mensen, wel leuk dat er serieus op ingegaan word ;)

DeletedUser

Gast

Wat heeft dat ermee te maken lol, dit is maar een spel.

DeletedUser

Gast

vreemd om een als grap bedoelt forumthread te zien op een forumdeel met als naam serieuze praat....

Bovenaan