• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Nieuwe melding Bugs in Lalysos

In boerendorpen (shortcut) krijg je alle steden dubbel te zien, alleen andere eilandnummers..
Zo ook op spelers informatie, alle steden worden dubbel vermeld

upload_2019-9-5_15-14-39.png
upload_2019-9-5_15-15-57.png

zebia

Winnaar Bingo 2018
Deze bug is gefixt volgens mij, zie in ieder geval geen dubbel stedennamen meer op spelerprofielen

Kom er ook niet meer op.

Aanmelden is momenteel gedeactiveerd, probeer het later opnieuw.

Vage melding, kan ik niets mee, wilde net weer een aantal bouwopdrachten aanzetten.

Bericht van een Engelse moderator:

Hey guys,

I come bearing sad news regarding En119. We've found some pretty significant technical issues with not only the EN world, but all worlds opened this week across all markets. These technical difficulties mean we unfortunately will need to disable login and registration on all of our newest special worlds until beginning of the next week. We apologize for any inconvenience.

For questions regarding Gold spent etc. please bear with us until we have had a chance to establish next steps. Our support team won't have any news to share before next week, either.

Thank you again.
Richard

(Dit is geen grap ofzo)
Ik verwacht eigenlijk wel een soort tegemoetkoming @Kroenuh .

Hey guys,

I come bearing sad news regarding En119. We've found some pretty significant technical issues with not only the EN world, but all worlds opened this week across all markets. These technical difficulties mean we unfortunately will need to disable login and registration on all of our newest special worlds until beginning of the next week. We apologize for any inconvenience.

For questions regarding Gold spent etc. please bear with us until we have had a chance to establish next steps. Our support team won't have any news to share before next week, either.

Thank you again.
Richard

(Dit is geen grap ofzo)
Mocht dit waar zijn, eis ik mijn goud terug en een vergoeding voor de tijd die ik er al ingestoken heb en die ik nu moet wachten.
Moeten we nu elk uur inloggen aankomend weekend, om er achter te komen dat de wereld het weer doet en we geen achterstand oplopen.

Arsenal

Quality Assurance
Forumleiding
We zijn bekend met technische fouten met betrekking tot de speed werelden die in de afgelopen week geopend zijn. Hierdoor zijn deze wereld per direct gesloten.

Er komt zo snel mogelijk een reactie van het management team over vervolg stappen.

Gelieve hier geduld voor te hebben. Zodra er een reactie is geplaatst weten wij ook meer.

Voor nu kunnen wij helaas ook niets doen.

Arsenal

Quality Assurance
Forumleiding
De hele wereld is op dit moment gesloten. Wat er verder gebeurd moet nog duidelijk gemaakt worden.

Gezien het weekend is en InnoGames daardoor dicht is zal het waarschijnlijk maandag of in het begin van de week duidelijk worden wat er gaat gebeuren.

Hey guys,

Thank you again.
Richard

(Dit is geen grap ofzo)

Ik verwacht een echte uitleg, niet in het engels maar gewoon in het nederlands en niet sorry maar excuses en inderdaad compensatie. Het is te gek voor woorden dat een ict bedrijf als grepolis zou moeten zijn zo onzorgvuldig met zijn klanten (ook betalende klanten omgaat. het is te triest voor woorden hoe weinig empathie er wordt getoond. Geen uitleg niks. bahhhhhhh