• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Nieuwe melding Bugs in Lalysos

zebia

Winnaar Bingo 2018
De hele wereld is op dit moment gesloten. Wat er verder gebeurd moet nog duidelijk gemaakt worden.

Gezien het weekend is en InnoGames daardoor dicht is zal het waarschijnlijk maandag of in het begin van de week duidelijk worden wat er gaat gebeuren.
De wereld is alweer open, bedankt voor de informatie

Arsenal

Quality Assurance
Forumleiding
De wereld is inderdaad weer open. Betekend niet dat alle functies correct kunnen werken. Hier wordt nog naar gekeken en indien mogelijk opgelost.

het starters pakket . kon ik niet kopen omdat de boel kapot/dicht ging. Ik neem aan dat er nog een nieuwe ronde komt om deze te kopen?

De starterspakketten zoals ze gepresenteerd werden op lalylos . Krijgen we die dan ook nog terug? want de pakketten die we nu aangeboden krijgen zijn idioot duur en niet van toepassing met die kleine hoeveelheid troepen

Laatst bewerkt:
De starterspakketten zoals ze gepresenteerd werden op lalylos . Krijgen we die dan ook nog terug? want de pakketten die we nu aangeboden krijgen zijn idioot duur en niet van toepassing met die kleine hoeveelheid troepen
Ooit gehoord van een kazerne? Echt weer van goudnoobs hier :)

Kan je niet gewoon dat pakket dingetje openen op Laly nadat je de aanbieding op een ander wereld krijgt? Ik heb dat net getest en kan dat wel.

Ja dat kan inderdaad. Van zodra een starterspakket op een wereld beschikbaar wordt, kan je het in die periode op elke wereld kopen.