• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Buitenaards leven

AriChibi

Hydra
Ligt eraan, ervan uitgaand dat er inderdaad buitenaards leven is, die ook nog eens ver ontwikkelt zijn, dan hadden wij al lang een teken op moeten vangen, radiogolven, vond zelf dit wel interessant.

http://www.ninefornews.nl/dit-et-raadsel-van-korte-radioflitsen-neemt-bijzondere-wending/

Ja maar daar had ik het ook al over. Aangezien we nog niks hebben waargenomen van (intelligent) buitenaards leven, zal het zeker een eind van ons vandaan zitten. Wie weet zijn er al radiogolven verstuurd toen wij nog in grotten bizons aan het tekenen waren, of zijn ze momenteel nog duizenden lichtjaren onderweg.
Wie zegt dat als wij een signaal doorkrijgen, dat die planeet ondertussen al niet vergaan is? En wie zegt dat alle andere beschavingen ook radiogolven gebruiken, wie weet zijn ze al verder gevorderd, of zitten zij juist nog met knuppels op elkaars hoofd te slaan, alhoewel dat natuurlijk niet geldt voor jouw 'gevorderde intelligente beschaving'.
Alsnog is het niet zo 123 makkelijk te bellen met onze lotgenoten op planeet huppelepup, dus dat 'dan hadden we allang...' is niet echt nodig vind ik
 

DeletedUser

Gast
Miss is er al decennia lang contact en houd de overheid dit geheim :)
En babeetje er is een verschil tussen weten en geloven. Na tuurlijk weet ik dat Neil Armstrong de eerrste op de maan was, Dat een rus de eerrste in de ruimte was, Laika het hondje, Darwin theorie etc etc. Dat is slechts een onderwerp. Ik kan je ook vertellen hoe oorlogen/naties zijn gestart en beeindigd, columbus, VOC, WIC, Grensgeschillen. Waar de eerrste mens vandaag kwam en hoe ze verspreide. Etc etc etc. Maar zoals ik al zei er is een verschil tussen weten en geloven en dit is gewoon pure indoctrinatie. Waarom anders wordt het je hele jeugd aangeleerd.?? Heb je er wat later aan?! Nee.
 

DeletedUser

Gast
Als je dood gaat heb je sowieso nergens iets aan gehad, dus onzinnig argument.
 

DeletedUser

Gast
Miss is er al decennia lang contact en houd de overheid dit geheim :)
En babeetje er is een verschil tussen weten en geloven. Na tuurlijk weet ik dat Neil Armstrong de eerrste op de maan was, Dat een rus de eerrste in de ruimte was, Laika het hondje, Darwin theorie etc etc. Dat is slechts een onderwerp. Ik kan je ook vertellen hoe oorlogen/naties zijn gestart en beeindigd, columbus, VOC, WIC, Grensgeschillen. Waar de eerrste mens vandaag kwam en hoe ze verspreide. Etc etc etc. Maar zoals ik al zei er is een verschil tussen weten en geloven en dit is gewoon pure indoctrinatie. Waarom anders wordt het je hele jeugd aangeleerd.?? Heb je er wat later aan?! Nee.

Waar heb je wel iets aan?
 

DeletedUser24788

Gast
omdat de buitenaardsen als je erin geloofd veel verder zij dan ons!

Omdat wij het niet kunnen bevatten? Omdat er volgens de bijbel en weet niet wat allemaal voor godsdiensten geen buitenaards leven bestaat? En en toch een paar miljard gelovigen rondlopen
 

DeletedUser

Gast
Ik heb niet heel dit topic gelezen dus ik hoop dat nog niemand dit heeft gezegd :)

Wat als wij de aliens waren?
Vroeger was er op aarde geen leven. Alleen vuur en steen. Tot er een astroïde met een bepaalde stof die leven mogelijk maakt op aarde stortte. Dus dat wil zeggen dat wij eigenlijk uit de ruimte komen. Maar het speciale is... Als er zo een grote steen is (hij was dus groot) moet hij wel van een andere planeet komen. Dat betekent dat er al leven op een andere planeet was. Volgens mij zijn wij de 2de generatie vaan leven. Ook zijn er al verschillende verschijnselen geweest van Ufo's en andere rare luchttoestellen!
 

DeletedUser27762

Gast
Of het bestaat weet ik niet.
Maar of het kan bestaan?
Vind ik een rare vraag aangezien onze planeet bevestigd en bewijst dat er leven kan bestaan op een planeet..
 
Bovenaan