• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Buitenaards leven

DeletedUser21204

Gast
Ik kan mijn mening hierover niet anders beschrijven dan hoe prodomoi het zojuist gedaan heeft.
Helemaal mee eens, dus.
 

DeletedUser

Gast
ik ben het ook met jullie eens.

Er zijn wel eens bacteriële levensvormen buiten aarde gevonden.

En daarnaast zou het goed kunnen dat er levensvormen zijn die totaal andere behoeften hebben om te leven. Dus deze levensvormen hebben bijv. geen water nodig. Helaas kunnen wij nog niet zover reizen dat we deze vormen ook kunnen ontdekken.
 

DeletedUser

Gast
Er zijn geen bacteriële levensvormen buiten aarde gevonden, hoe kom je erbij? Dit is een soort tegenovergestelde van: de mens is nooit op de maan geweest.
 

DeletedUser24788

Gast
ik ben het ook met jullie eens.

Er zijn wel eens bacteriële levensvormen buiten aarde gevonden.

En daarnaast zou het goed kunnen dat er levensvormen zijn die totaal andere behoeften hebben om te leven. Dus deze levensvormen hebben bijv. geen water nodig. Helaas kunnen wij nog niet zover reizen dat we deze vormen ook kunnen ontdekken.

Hahaha, waar heb je dat dan vandaan? Zelf ontdekt zeker?
 

DeletedUser

Gast
Hahah ik mag je tog nog een x gelijk geven babeetje. De maanlanding was eerrste klas Hollywood. Maareh buitenaard leven zou best kunnen. Ons zonnestelse is een van de duizenden in het universums. En wie weet is er ook nog een super universum waar duizenden universums in zitten. En dan nog eff trrug te komen op Hollywood... Ze maken altijd film dat alians ons komen overnemen. Dusjaa miss willen ze ons tegen ze opzetten net als de indianen die altijd de slechterikken waren in de cowboys films....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ok, ik verwacht zo'n domme dingen van zbh, maar niet van jou bats.
De maanlanding is niet gefaked, zelfs de Mythbusters hebben het getestd.
 

DeletedUser

Gast
Bat wordt gewoon niet begrepen. Arme Bat. :(

Maar hij drukte zich ook verkeerd uit. Hij bedoelde niet 'tegenovergestelde', hij bedoelde 'andere uiterste'.
 

Araluen

Manticore
Batbeetje wordt inderdaad niet begrepen. x)
Dat ligt niet aan hem, maar aan de leesvaardigheid van bepaalde mensen. :p

Wat wél is gevonden op kometen en planeten of weet ik het wat, zijn simpele organische verbindingen. Daarmee is dus aangetoond dat de eerste stap naar 'leven' niet eens zo heel moeilijk ontstaat. Zo bewijs je misschien niet dat er buitenaards leven is, maar wel hoe dat ongeveer zou moeten gaan ontstaan en hoe dat op deze planeet is gebeurd.
Met simpele experimenten door onderzoekers is dat overigens ook aangetoond.
 

DeletedUser

Gast
Mea culpa, ik heb bats fout begrepen. Maar ik denk dat er ergens anders buitenaards leven is, of we die ooit gaan tegenkomen, dat betwijfel ik.
 

AriChibi

Hydra
Tegen de tijd dat hun signalen ons bereiken, is hun planeet wss al uitgestorven. Daarbij weet je niet eens of ze ook radiosignalen gebruiken of iets heel anders om te communiceren.
 

DeletedUser

Gast
Zbh, wat is jouw bron? Iedere wetenschapper die bekend is/goede naam heeft zegt dat het waar is. Wat is jouw bron
Mythbusters om aan te tonen dat ze proberen de algemene populatie daar wat slimmer te maken
Ook*bron
 

DeletedUser18363

Gast
Er zijn geen bacteriële levensvormen buiten aarde gevonden, hoe kom je erbij? Dit is een soort tegenovergestelde van: de mens is nooit op de maan geweest.

In scene gezet door de Amerikaanse overheid. Ik support deze stelling.
 

DeletedUser

Gast
Hahah ik mag je tog nog een x gelijk geven babeetje. De maanlanding was eerrste klas Hollywood. Maareh buitenaard leven zou best kunnen. Ons zonnestelse is een van de duizenden in het universums. En wie weet is er ook nog een super universum waar duizenden universums in zitten. En dan nog eff trrug te komen op Hollywood... Ze maken altijd film dat alians ons komen overnemen. Dusjaa miss willen ze ons tegen ze opzetten net als de indianen die altijd de slechterikken waren in de cowboys films....

Het is uiteraard een complot, ze willen niet dat de aliens ons opvoeden en ons leren zelf na te denken.

Even een obligaat stukje zielig doen mbt spelfouten:

*toch
*batbeetje
*eerste
*maar eh
*buitenaards
*zonnestelsel
*universum
*superuniversum
*even
*terug
*aliens
*dus ja
*misschien
*slechteriken
 

DeletedUser

Gast
De mens is nooit op de maan geweest, is een populaire complottheorie onder mensen met minder hersencellen dan een duizendpoot poten heeft, zoals zhb-hoven. Het tegenovergestelde daarvan, dus het tegenovergestelde van dat de mens niks heeft bereikt in het heelal, is dat de mens wél wat bereikt heeft in het heelal. Een van de uiterste dingen daarvan is leven vinden buiten aarde.

Ik wil alleen maar aantonen dat jullie het verkeerd begrepen en ik niet fout zat, want ik zit uiteraard nooit fout.
 

DeletedUser24788

Gast
Ik denk dat het niet de vraag is of er buitenaards leven is, want dat is er,

Alleen de vraag hoe wij het kunnen waarnemen, wat is leven? Leef je als je ademt? Leeft een planeet? Is het universum leven?

Wij leven namelijk allemaal in iets nog veel groter, en dat grote is geschapen uit het niets, is iets dat leven brengt niet ook leven?

Misschien vinden wij buitenaards leven (nog) niet omdat wij het simpel niet kunnen zien?
 

DeletedUser24788

Gast
ik verdenk jou ook ervan er eentje te zijn, wat denk je nu zelf, buitenaards leven de reinste onzin, anders hadden ze allang iets gedaan aan de shit hier op aarde...amen!

Ligt eraan, ervan uitgaand dat er inderdaad buitenaards leven is, die ook nog eens ver ontwikkelt zijn, dan hadden wij al lang een teken op moeten vangen, radiogolven, vond zelf dit wel interessant.

http://www.ninefornews.nl/dit-et-raadsel-van-korte-radioflitsen-neemt-bijzondere-wending/
 
Bovenaan