• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Captcha code

DeletedUser

Gast
Dag allemaal

Ik vroeg mij af of ik de enige ben die met dit soort captcha codes geconfronteerd wordt
smiley_emoticons_headbash.gif

niet normaal.jpg

Zoiets kan ik dus niet lezen...
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif



Groetjes!
 

DeletedUser

Gast
Heb er nog geen gehad maar ben ook niet rms aan het sturen.
In ieder geval, de meeste kan je op zich wel lezen maar soms zitten er inderdaad hele moeilijke tussen, dan gewoon refreshen.
Hier stond als het goed is trouwens:
trlyHun cturnmhl
 

DeletedUser

Gast
Heb er nog geen gehad maar ben ook niet rms aan het sturen.
In ieder geval, de meeste kan je op zich wel lezen maar soms zitten er inderdaad hele moeilijke tussen, dan gewoon refreshen.
Hier stond als het goed is trouwens:
trlyHun cturnmhl

Refreshen inderdaad, maar dit was ondertussen al de 5e onleesbare captcha
smiley_emoticons_frown.gif
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
InnoGames is ergens van plan de captcha makkelijker te maken, echter komt hier technisch het een en ander bij kijken. Helaas is er momenteel nog geen tijdsindicatie te geven, gezien men momenteel hard werkt aan andere technische verbeteringen.
 

DeletedUser23782

Gast
Of je toetst gewoon een 1 in dat doet het best vaak ook gewoon als hele captcha
 

DeletedUser22289

Gast
InnoGames is ergens van plan de captcha makkelijker te maken, echter komt hier technisch het een en ander bij kijken. Helaas is er momenteel nog geen tijdsindicatie te geven, gezien men momenteel hard werkt aan andere technische verbeteringen.

Je hebt tegenwoordig al een captcha waar je bijvoorbeeld 9 afbeeldingen krijgt en jij moet dan alle afbeeldingen aanduiden waar voedsel op staat, ik denk dat dat nog haalbaar moet zijn? En dat is zeker niet moeilijk.
 
Bovenaan