• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Carpe Diem

DeletedUser12797

Gast
Ik ga de alliantie Carpe Diem oprichten op Achilles.
Mijn concept is simpel.

Toelatingseisen:
* Meer dan 500.000 punten hebben op een andere wereld.

We gaan slecht een 35 à 40 leden toelaten dus we worden niet massa.
Ik ben oprichter en zoek nog enkele andere leiders.
Als je denkt dat dit een slechte ally is, stuur dan zeker geen PM.
Wil je toch erin contacteer mij dan op theta of hier op het forum.

Andere mensen die niet geïnteresseerd zijn of denken wat is dat een nutteloze ally, plaats dit hier dan ook. We zullen eens over enkele maanden kijken.

Zwerfke

DeletedUser6663

Gast
Ik ga de alliantie Carpe Diem oprichten op Achilles.
Mijn concept is simpel.

Toelatingseisen:
* Meer dan 500.000 punten hebben op een andere wereld.

We gaan slecht een 35 à 40 leden toelaten dus we worden niet massa.
Ik ben oprichter en zoek nog enkele andere leiders.
Als je denkt dat dit een slechte ally is, stuur dan zeker geen PM.
Wil je toch erin contacteer mij dan op theta of hier op het forum.

Andere mensen die niet geïnteresseerd zijn of denken wat is dat een nutteloze ally, plaats dit hier dan ook. We zullen eens over enkele maanden kijken.

Zwerfke

Vertel nog wat meer, wanneer starten jullie, wat zijn jouw ervaringen, welke richting starten jullie...

DeletedUser12797

Gast
Vertel nog wat meer, wanneer starten jullie, wat zijn jouw ervaringen, welke richting starten jullie...

Zelf heb ik meer dan 500.000 punten, ik ben actief op theta waar ik in de ally Trashcanclan zit schommelen soms eerste soms tweede. Heb ervaring met leiding geven en met de wereldwonderen, was leider geweest van een ally die vroeger eerste stond op theta.
De windrichting zal zuid-west zijn.
We zullen zo goed als direct na de opening van de wereld Achilles starten dan zal ik de ally oprichten.

DeletedUser12797

Gast
het is niet omdat jij ooit 500k had dat iedereen dat moet hebben he...

Nee, maar ik wil alleen maar ervaren spelers, die heb je alleen maar vanaf 400.000 à 500.000 punten, vanaf dan kan je er dus ook in. Streng maar dat heb je ook nodig in een top-ally.

DeletedUser

Gast
Nee, maar ik wil alleen maar ervaren spelers, die heb je alleen maar vanaf 400.000 à 500.000 punten, vanaf dan kan je er dus ook in. Streng maar dat heb je ook nodig in een top-ally.

Mooie eisen al moet ik het zelf zeggen :)
succes Zwerfke!

DeletedUser

Gast
Wij staan op het punt om de heldenwereld te betreden vanuit MU.

De 500.000 punten eis is onzin. Ik ken voldoende spelers die veel meer punten hebben en er totaal niets van bakken.

Zo heb je ook spelers met 40 steden met 500.000 punten en je hebt er met 40 steden met 350.000 punten.

De inrichting van de niet afgebouwde steden is veelal veel effectiever, qua aanval en/of verdediging.

Ik zou zeggen : Selecteren en Bewijzen ! :)

Bovenaan