• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Cerberus

DeletedUser21792

Gast
Zijn cerberussen voordelig? Zijn de cerberussen uiteindelijk qua def beter dan zwaard? Zoja wat is een goede verdeling met boog en eventueel hopliet?
 

DeletedUser26399

Gast
cerberussen zijn zeker goede deff, idd combineren met redelijk veel boog en een groepje hop

Als je DIO-tools hebt kan je een mooi evenwicht uitzoeken in de simulator, niet kijken dat het super precies is, als het eindtotaal meer dan 2500 scheelt moet je wel ergens aan werken, weet dat myth altijd sterker zijn dan de traditionele, dus zorg je best dat je het minimum aan extra troepen toevoegt.
 

Armand0

Manticore
Niets is sterker tegen slingeraars dan cerberussen, en slingeraars zijn veruit de meest gebruikte aanvalseenheid. +/- 50 cerberussen en wat boogjes ernaast zetten is een leuke combi. De hops zijn de moeite eigenlijk niet. Mijn favoriete eenheid m.b.t. verdedigen!
 

DeletedUser26683

Gast
En icm met boogjes ook geweldig tegen kata's.
I love mij doggies :)
 

DeletedUser19428

Gast
ook zijn hondjes in combi met bogen heel sterk tegen de meeste vliegbeesten zoals manti

een goede verhouding is 30 bogen op 1 hond
ik ben verzot op hondjes en varkens.
 

DeletedUser

Gast
Ik maak altijd een stadje volledig met hondjes, en ook een bijhorend stadje met enkel boogschutters. Leuke PRE DEF heb je dan
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser21792

Gast
Ik maak altijd een stadje volledig met hondjes, en ook een bijhorend stadje met enkel boogschutters. Leuke PRE DEF heb je dan
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Waarom niet gewoon in beide steden hondjes en boog, kom je toch op hetzelfde neer. Is er een reden voor aparte steden met alleen boog of hondjes?
 

DeletedUser

Gast
Waarom niet gewoon in beide steden hondjes en boog, kom je toch op hetzelfde neer. Is er een reden voor aparte steden met alleen boog of hondjes?

Aangezien ik destijds maar 2 DEF steden had op ongeveer 200 steden moet je niet te veel variatie hebben
smiley_emoticons_charly_bissig.gif

1 stad vol met hondjes
smiley_emoticons_hundeleine01.gif
, en 1 stad vol met boogschutters
smiley_emoticons_mttao_schuetze.gif
 

DeletedUser

Gast
Bovendien, die 2 DEF steden waren echt zeer specifiek ze hadden allebei iets van een 2500 punten. Alles was afgebouwd, behalve hetgeen ik nodig had voor in de ene stad boogschutters, en in die andere stad dus hondjes
smiley_emoticons_lol.gif


Zo had ik extra veel troepen in die steden, en in combinatie een super sterke PRE DEF
smiley_emoticons_idea2.gif
 
Bovenaan