• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Certificaat Beta

DeletedUser10314

Gast
Hallo iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden dat Beta gesloten is.
Nu kwam ik er recent achter dat je een certificaat kreeg bij het beëindigen van de wereld.

Waar kan ik dit certificaat vinden? Al gezocht, maar nog niets gevonden.

Groeten
 

DeletedUser10470

Gast
Dat certificaat kan je downloaden via "Profiel" -> "Certificaat" op de wereld waar je die gewonnen hebt.
Aangezien je niet meer op wereld Beta in kan loggen, kan je het certificaat ook niet meer downloaden.
 

DeletedUser10314

Gast
Dat certificaat kan je downloaden via "Profiel" -> "Certificaat" op de wereld waar je die gewonnen hebt.
Aangezien je niet meer op wereld Beta in kan loggen, kan je het certificaat ook niet meer downloaden.

Wow, ook niet het beste systeem haha
 

DeletedUser10470

Gast
Ik raad mensen altijd aan het certificaat te downloaden, naar jezelf te e-mailen (en dan niet naar een school e-mailadres of bedrijfsemailadres waar je volgend jaar niet meer zit), én uit te printen. Dan heb je altijd een kopie en herinnering van de overwinning.

Daar heb je nu alleen niks meer aan :(
 

DeletedUser23442

Gast
Hallo iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden dat Beta gesloten is.
Nu kwam ik er recent achter dat je een certificaat kreeg bij het beëindigen van de wereld.

Waar kan ik dit certificaat vinden? Al gezocht, maar nog niets gevonden.

Groeten

Nooit iets van gezien.

Je krijgt ook geen certificaat voor het beëindigen van een wereld, enkel voor het winnen (4 ww).

Dus zolang je een wereld niet gewonnen hebt is het certificaat tabblad ook niet te zien
 
Bovenaan