• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Chrome (Niet Grepo gerelateerd)

DeletedUser22575

Gast
Zoals topic naam zegt, dit heeft eigenlijk niets met Grepolis te maken, maar wilde het toch even vragen :p.

Mijn Adobe Flash Player is geblokkeerd omdat hij verouderd is. Om dit op te lossen moet ik volgens mij Google Chrome updaten, maar als ik dat wil doen, staat er dat ik automatisch updaten heb uitgeschakeld. Kan iemand me vertellen hoe ik automatisch updaten kan inschakelen ?

Hier een screentje:

http://imgur.com/6u1zpMd
 

DeletedUser

Gast
Geschiedenis verwijderen, eigenlijk een soort van herinstalering...
niet browsergeschiedeis he hahaha
 

DeletedUser22575

Gast
Sorry, hoe doe ik dat?

Heb hier totaal geen verstand van :X.
 

DeletedUser

Gast
Is een soort van sneltoets dat je moet invoeren, is bij elke pc anders, bij mij is het
f8 + ctrl + tab
 

DeletedUser

Gast
Links staat er geschiedenis, klik op alles selecteren en verwijderen. Dat met updates heb ik nog nooit gehad maar ik gebruik CC cleaner voor alles te wissen (doe dit dagelijks).
 

DeletedUser5716

Gast
Dit probleem kun je wel oplossen, echter moet je dan in de registry een waarde aanpassen, zie bijlage. Let op dat het aanpassen van de registry niet altijd zonder gevaar is. Als je daar de verkeerde dingen aanpast werkt mogelijk je computer niet meer.

Als je dit te veel werk vind of je durft het niet aan kan ik je een bestandje sturen waarmee dit automatisch gedaan wordt.

Bekijk bijlage 678

Met ctrl+shift+del kun je de geschiedenis verwijderen van Chrome.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan