• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly 3

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 3

Beste spelers,

Nieuwe week, nieuwe weekly!

Afgelopen tijd

Spelupdate 2.52
Afgelopen dinsdag is met succes het spel geupdate naar 2.52. Hierin wordt de eerste stap gezet naar een beter eindspel doordat we in de beginfase nieuwe inactieve accounts sneller eruit filteren. Hierdoor kunnen meer actieve spelers op een wereld waardoor er ook meer spelers naar de eindfase doorgaan. Wat tevens theoretisch een langer eindspel zou moeten opleveren.

Daarnaast is er deze week voor het eerst geüpdatet op dinsdag. Dit was goed verlopen en heeft ons QA team al snel wat bugs ontdekt en doorgestuurd naar InnoGames. De meeste hiervan konden direct verholpen worden en is de dag erna (via een hotfix) hersteld tegelijk met de rest van de wereld.

Gesloten werelden
De afgelopen 2 weken zijn er 3 werelden gesloten. Wij danken de spelers voor al hun inzet op deze werelden.
Daarnaast wil ik jullie er nogmaals er aan herinneren dat InnoGames (zoals eerder vermeld) hard werkt aan een nieuw eindspel wat de ervaring een stuk interessanter zou moeten maken. Hier komt echter veel bij kijken dus blijft nog even een work in progress. We zullen jullie hier zoveel mogelijk van op de hoogte houden wanneer er iets concreets te vertellen valt!

De komende tijd

Spelupdate 2.53
Deze vindt komende week alweer plaats. Een update met de inhoud daarvan volgt nog. Na deze extra update (we halen de kerstvakantie in) gaan we weer naar het 2 wekelijkse update schema.

Community-vragen
Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!

Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

DeletedUser19654

Gast
:O ik ben de eerste

Mooi cm weer! Goed gedaan relax. Verder niks bijzonders op te merken denk ik.
 
Bovenaan