• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly - 51

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 51

Beste spelers,

Nieuwe week, nieuwe weekly!

Afgelopen week

NL30 a.ka. Delphi
De nieuwe wereld is van start gegaan. Meer informatie lees je daar hier over terug.

De groentjes
RCSL Crusader is ingewerkt en zal vanaf nu ook modereren op Delphi. Wij wensen hem veel succes.

Forumcompetities
Dus, we vonden dat het forum wat leeg was. Er ontbrak iets. We hebben met het team overlegd en we zijn tot een paar heel leuke besluiten gekomen. We kunnen alvast zeggen dat er verschillende bijzonder leuke dingen op jullie te wachten staan. Wat het exact is, is een verrassing. Maar het zullen verschillende wedstrijden zijn, allemaal verschillend en speciaal voor jullie gemaakt. Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik heb er in ieder geval zin in. Ze zullen frequent voorkomen en iedereen zal er aan mee kunnen doen.

De KerstboomCompetitie
De eerste wedstrijd staat al op het forum. In de allereerste wedstrijd houden we het vrij simpel. We dagen jullie namelijk allemaal uit. Kerstmis nadert, en met Kerstmis, zet je natuurlijk een boom recht. Nu willen we wel eens weten wie van jullie de mooiste kerstboom heeft. Daarom kunnen jullie allemaal meedoen aan de wedstrijd door simpelweg een foto van jullie prachtige kerstbomen te trekken en op te sturen, misschien maken jullie wel kans op een van de wondermooie prijzen. Voor meer info kan je in het praatcafé terecht.

De komende tijd

Vredestijd
Het is alweer bijna kerst, dit gaat zoals gewoonlijk gepaard met gezellig rond de boom zitten en veel tijd doorbrengen met de familie. Omdat je tijdens deze periode misschien wel verplichtingen hebt met de familie, of gewoon even geen zin hebt om je druk te maken over je steden hebben wij tijdens de kerst een vredestijd. Meer informatie hierover volgt.
Houd hier de aankondigen voor in de gaten.

Community-vragen
Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!

Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

DeletedUser13872

Gast
Simpel, had iets bijzonders gehoopt. Maar niet altijd geluk he:)


Mooie weekly Relax.
 

DeletedUser21356

Gast
Weer een mooie Weekly. :)
Ik ben benieuwd naar de forumcompetities. ;)

En is de reactietijd gedaald? En wil je het daarom er niet bij zetten? :O
 

DeletedUser19654

Gast
Misschien is ie wel zo hard verbeterd dat als hij het erop zou zetten wij het niet zouden geloven :p

Mooie weekly verder, en weet nog niet of ik mee ga doen aan de forumcompetitie.
 
Bovenaan