• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly - 52

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 52

Beste spelers,

Nieuwe week, nieuwe weekly!

Ondanks dat we een drukke week hebben, duw ik er wel snel nog even een weekly door!
Allereerst wil ik graag namens het moderatorteam iedereen een hele fijne kerst wensen!
Op welke manier men dit ook viert :)

Afgelopen week

Vredestijd
De vredestijd is ingegaan. Dus tijdens deze periode kan men niet aanvallen of aangevallen worden. Ook zijn alle interacties met de wereldwonderen geblokkeerd.

InnoGames TV
Super nice, nadat de CM's een kijkje achter de schermen kregen op het hoofdkantoor, zijn nu ook de spelers aan de beurt. Via hun youtubekanaal worden nu maandelijks nieuwe videocasts geüpload.

De komende tijd

Kerstvakantie
Tijdens de 'kerstvakantie' zijn er geen nieuwe updates. Aangezien Innogames een internationaal bedrijf is werken hier in Hamburg mensen van over de hele wereld het hele jaar door! Tussen kerst en nieuwjaar maken ook zij gebruik van de gelegenheid om naar huis te gaan naar hun families. Terugkoppeling in deze periode (en zoals eerder genoemd, bugfixes) duurt even wat langer.

Weekly 53 of Weekly 1?
Volgende week maandag / dinsdag zal de laatste weekly van dit jaar gepost worden.
Aangezien ik ben begonnen met Weekly 36 in week 36 is er nooit een weekly '1' geweest.
Wat lijkt jullie handiger / beter? Gewoon doortellen of het weeknummer aanhouden?
En daarnaast! Kan ik die van volgende week al week 1 noemen terwijl die eigenlijk nog in 2013 geplaatst wordt?

Community-vragen
Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!

Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

DeletedUser20686

Gast
De nieuwe CM weekly wordt iets voor het nieuwe jaar!

Fijne jaarwisseling allen.
 

DeletedUser

Gast
Vredestijd
De vredestijd is ingegaan. Dus tijdens deze periode kan men niet aanvallen of aangevallen worden. Ook zijn alle interacties met de wereldwonderen geblokkeerd.


Wat natuurlijk belachelijk is hoe die Vredestijd, de WW- "strijd" verziekt en je in een paar dagen tijd je voorsprong ziet verdampen omdat er dagen van tevoren al niet meer uitgebreid, maar nog wel gewoon rustig gevuld kan worden.

Fijne jaarwisseling idd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Alle interacties met wereldwonderen worden geblokkeerd:
Grondstoffen: Grondstoffen die tijdens de vredestijd aankomen bij een wereldwonder, zullen teruggegeven worden aan de stad waar de grondstoffen toe behoren. Je zult een notificatie krijgen wanneer dit voor jou van toepassing is.

Er kan gewoon GS worden verstuurd hoor
 

DeletedUser19654

Gast
Je kunt niks met de WW's tijdens de vredestijd dus ook niet uitbouwen en ook geen gs sturen.
Je mag je gs er wel heen sturen, maar dat komt vanzelf weer terug... als je leest weet je dat!!

Ik snap echt niet hoe dom sommige kunnen zijn...
 
Bovenaan