• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly 7

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 7

Beste spelers,

Nieuwe week, nieuwe weekly!

Afgelopen tijd
Zoals sommige van jullie al gemerkt hebben is er de afgelopen week geen Weekly geweest. De reden daarvoor wordt hieronder uitgelegd.

Teammeeting
Allereerst de reden voor de inactiviteit van vele moderators in de supporttool en op het forum:
Dit weekend was de twee-jaarlijkse Grepolis.nl teammeeting. Gedurende deze meeting komen alle moderators samen om elkaar wat beter te leren kennen, vergaderen en het team een sterker geheel te maken door middel van teambuilding activiteiten.

Nieuwe wereld
Zoals jullie hier al konden lezen is de nieuwe wereld Githeon en daarmee de komst van de helden aangekondigd.
Velen van jullie hebben de helden al geprobeerd op de Betawereld. Maar nu krijgt dan ook iedereen die kans.

Op de facebook pagina is wederom een wedstrijd aan de gang waarbij jullie kunnen raden hoe laat de nieuwe wereld zal starten. De spelers die hier het kortste bij zitten zullen een ingame goudbonus ontvangen!

Wij als Nederlandse community zullen een van de eerste drie landen zijn die de helden op een live spelwereld krijgen!

Spelupdate 2.54
Deze update is met succes doorgevoerd.

De komende tijd

Team intern
Met dank aan een zeer nuttige vergadering hebben we een hoop prestatieverhogende afspraken gemaakt. Een aantal van deze zullen sommige van jullie misschien wel eens terugzien in supportaanvragen, andere afspraken zullen meer de gebruikerservaring op de achtergrond verbeteren.

Tevens kunnen wij aangeven dat Kleiduif vanaf 11 februari opgeleid zal worden tot Senior Gamemoderator.

Community-vragen
Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!

Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

DeletedUser14929

Gast
Kijk ook uit naar de helden. Ben benieuwd hoe het in zijn werk gaat.
 

DeletedUser

Gast
ik heb een branden de vraag voor de Cm's , want dit is zeer belangrijk met de omgang met de gewone speler.
Vraag: Is er een andere manier als speler om Kroenuh of jouw te spreken en niet via support af anders krijg je constant dit onderstaande bericht na wat berichten.
a38d41a00a62b8da61d0316d64e4cc68.png
 

DeletedUser

Gast
jij wel :p, maar kroenuh niet. (ik vind je trouwens helemaal niet zo vaak meer terug op het spellenforum)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
ik heb een branden de vraag voor de Cm's , want dit is zeer belangrijk met de omgang met de gewone speler.
Vraag: Is er een andere manier als speler om Kroenuh of jouw te spreken en niet via support af anders krijg je constant dit onderstaande bericht na wat berichten.
a38d41a00a62b8da61d0316d64e4cc68.png
Een vertekend beeld geven is niet eerlijk. :p
Je wilt gewoon een spelletje Elfenland en Risk met ons spelen, maar helaas mogen we dusdanige slowchats niet via een officiële support voeren.

Je kunt me vast wel elders vinden voor een babbel. ;)
 

DeletedUser19654

Gast
Ow dan mag je mij ook wel uitnodigen als kroenuh mee doet :p
En ook als hij niet mee doet want die spellen zijn best leuk.
 

DeletedUser

Gast
ik was eerst :p moon ;)

ik had gewoon een vogeltje dat het me is komen influisteren :p

Oke kroenuh ik zal dan wel het vogeltje sturen die het mij gezegd heeft. (om voor jij en ik uit deze situatie te geraken ;))
 
Bovenaan