• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community CM Weekly 8

DeletedUser20686

Gast
CM Weekly - week 8

Beste spelers,

Nieuwe week, nieuwe weekly!

Afgelopen tijd
Drukke periode met een hoop nieuwe dingen!

Nieuwe wereld
Op 11 februari 2014 hebben we dan onze eerste wereld met de helden gelanceerd, Githion! De wereld is nu al een tijdje geopend en de eerste helden zijn al in massa's gekloond. Xerxes zal nooit terug durven komen naar de stranden van Griekenland nu er zoveel Leonidassen rondlopen..

Ik ben erg nieuwsgierig wat iedereen tot dusver van de helden vind, dus ik zou het interessant vinden om jullie meningen te horen in dit topic. Jullie hebben nu even de mogelijkheid gehad om de helden echt te gebruiken en er misschien ook al aan te wennen.

Spelupdate 2.55
Juist, de langverwachte 2.55! De belangrijkste feature in deze update was toch echt wel het mergen van rapporten:
Als een speler een stad ondersteund vanuit meerdere steden, zullen de rapportjes niet meer per stuk binnen komen, maar als 1 gecombineerd rapport.

Ik ben vooral nieuwsgierig naar de eerst komende massa aanval zodat we kunnen zien in welke mate deze verandering effect zal hebben op de servercapaciteit.

De komende tijd

Spelupdate 2.56
Dit wordt een kleinere update, twee ingame tekstwijzigingen die jullie gemeld hebben en een tiental bugfixes!
Meer info hierover volgt binnenkort in de changelog.

Community-vragen

owen666
Q: Is er een andere manier als speler om Kroenuh of jou te spreken en niet via support af anders krijg je constant dit onderstaande bericht na wat berichten.

A: Jazeker, we zijn hier in diverse topics wel eens te vinden op het forum waar we mee praten over diverse onderwerpen. (Deze moeten ons dan wel liggen natuurlijk.) Daarnaast zijn er op de 'skype community' om het maar even zo te noemen een aantal groepschats waar ook moderators tussen zitten. Kroenuh en ik zitten bijvoorbeeld in de zogenoemde 'wvw-chat'.

Heb jij een brandende vraag voor het community management die inhoud kan geven aan de eerstvolgende CM weekly? Laat het ons weten in een reactie of PM en wie weet kiezen we jouw vraag!

Tot zover de CM Weekly voor deze week.

Met vriendelijke groet,
Het Community Management
 

DeletedUser10470

Gast
Zo te zien wel... Relax, gezien alles nu 1 rapport is, is het weer toegestaan om veilig een massa aanval te versturen ipv de "Risico's" die eraan vast zitten?
 

DeletedUser20686

Gast
Ben ik nu echt de 1ste die reageert :O

En dan ook nog zonder inhoud!

Zo te zien wel... Relax, gezien alles nu 1 rapport is, is het weer toegestaan om veilig een massa aanval te versturen ipv de "Risico's" die eraan vast zitten?

Massa's moeten jullie gewoon altijd versturen wanneer dat speltactisch nodig is. En ja, er zou nu minder serverlast moeten zijn. Tijdens een massa worden er nu veel minder rapporten gestuurd, waardoor er dus ook minder serverlast is, waardoor het spel niet meer zoveel informatie tegelijk hoeft te verwerken, zodat ze minder in de wachtrij hoeven te zetten, waardoor er minder 'lag' is en waardoor de acties makkelijker slagen!



Wanneer er binnenkort weer een grote massa op een (oudere) wereld plaatsvind zou ik het interessant vinden om een headsup te krijgen, dan kan ik het verschil in ieder geval een beetje monitoren.
 

DeletedUser20686

Gast
Vanwege de drukte hier in het zuiden, en het gebrek aan nieuws deze week zal ik de Weekly overslaan.
Jullie mogen a.s. woensdag een nieuwe verwachten!
 
Bovenaan