• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Concept forumreactie

DeletedUser20232

Gast
Er is zo'n geweldige functie dat je reactie dat je getypt hebt automatisch opgeslagen wordt als 'concept' als je dan erna van topic verwisseld alsnog je reactie opgeslagen blijft zodat je deze alsnog kan plaatsen.

Echter er hangt een nadeel aan vast of ik heb de functie nog nergens gevonden, dat ik het opgeslagen concept niet kan wissen??
Nu heb ik bij discussies een concept (automatisch) opgeslagen maar deze wil ik niet plaatsen dus ik verwijderde wat er in het reactievak stond. Ik ging naar een andere discussie en ging weer naar de eerste discussie en daar stond mijn concept weer. Ik herhaalde het weer maar deze keer verwijderde ik mijn tekst en plaatste een enter, maar dat veranderd niets... Wat kan ik doen?

Kan er eventueel een extra knopje zijn waarbij je je opgeslagen concept kan verwijderen? Of als deze er al is waar kan ik die vinden?
 

DeletedUser23442

Gast
Dat is er al :D

d8d63cc918a74be79520b598f48f15dd.png
 
Bovenaan