• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag cp

DeletedUser

Gast
Kijk, ik vroeg me af, als ik nu een kolo naar nog een stad stuur, zal deze kolo dan gewoon landen?
6psw82.png

En als ik voor de '3de' belegering dan genoeg cp heb, de stad dan gewoon binnen is?

In ieder geval al bedankt!
 

DeletedUser

Gast
Zeker? dat betekend dat ik in de nb kolo moet laten toekomen :(

Toch echt vrij zeker ja. Precies hetzelfde principe dat als je 11/11 zou hebben je geen kolo aan kan laten komen, ook niet als tijdens de belegering je een level erbij krijgt. Versturen kan al wel.
 

DeletedUser

Gast
Hoezo staat er dan 9/11 (+2)
Er zou tog gwn 11/11 moeten staan dan?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Verder, mocht je kolo zinken, heb je de stad niet, dus zou het dom zijn dat er op voorhand al 11/11 zou staan. Want je hebt de stad gewoon nog niet binnen, in jouw handen.
 

DeletedUser19642

Gast
Verder, mocht je kolo zinken, heb je de stad niet, dus zou het dom zijn dat er op voorhand al 11/11 zou staan. Want je hebt de stad gewoon nog niet binnen, in jouw handen.
Ketting veroveringen , laat een ander lid een kolo sturen naar 1 van je bezetting haal de stad leeg de kolo terug trekken en verder bezetten over nieuw door een lid in de ally , doe ik al jaren in oud overname zo kun je makkelijk steden veroveren en is CP nooit geen probleem
 
Bovenaan