• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

CP

DeletedUser

Gast
Redcounter hier:

Als al mijn dorpen op een server worden overgenomen en ik krijg een nieuw dorp behoud ik dan mijn Cultuurpunten of een deel ervan?
 

DeletedUser5621

Gast
Aw: Cp

Redcounter hier:

Als al mijn dorpen op een server worden overgenomen en ik krijg een nieuw dorp behoud ik dan mijn Cultuurpunten of een deel ervan?

Het wordt teruggebracht naar cultuur level 3.
wel eentje hoger dan normaal:)
 

DeletedUser

Gast
Wel bedankt voor het antwoord.

Ik vind dit eigenlijk wel stom stel nu je hebt Cultuur level 35 of zo en dan ga je terug naar 3, ik ga alvast een plan B maken
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Re: CP

Wel bedankt voor het antwoord.

Ik vind dit eigenlijk wel stom stel nu je hebt Cultuur level 35 of zo en dan ga je terug naar 3, ik ga alvast een plan B maken

Tip, ga eens een wapenstilstand aan en emigreer naar een lege oceaan:)
 

DeletedUser6513

Gast
Aw: Cp

haha veel mensen die erachter komen dat je helemaal overgenomen word maken gewoon wat tussensprongen naar een lege oceaan. persoonlijk heel handig zit je daar. jij heel groot die andere guppies:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Cp

haha veel mensen die erachter komen dat je helemaal overgenomen word maken gewoon wat tussensprongen naar een lege oceaan. persoonlijk heel handig zit je daar. jij heel groot die andere guppies:)

Lijkt me ook saai dan.. niks te beleven, nooit tegenstand..
 

DeletedUser5621

Gast
AW: Cp

Lijkt me ook saai dan.. niks te beleven, nooit tegenstand..
Op beta startte ik 'Operatie comeback', om een vriend van mij te laten emigreren naar oceaan 77, waar wij nr.1 zijn.
't is wel leuk, hoor, emigreren, je hebt alle tijd om groot te worden.
 
Bovenaan